نسخه چاپی

تحریم های جدید علیه ایران وتو می شوند

وزارت خارجه امریكا اعلام كرده است كه تحریم های جدید علیه ایران، توافق موقت را نقض می كند و در صورتی كه كنگره جدید آمریكا كه اكثریت آنها جمهوری خواه هستند، تحریم های جدیدی را علیه ایران اعمال كنند این تحریم ها وتو خواهند شد.

به گزارش نما، روزنامه صهیونیستی جروزالم پست نوشت: وزارت خارجه امریکا اعلام کرده است که تحریم های جدید علیه ایران، توافق موقت را نقض می کند و در صورتی که کنگره جدید آمریکا که اکثریت آنها جمهوری خواه هستند، تحریم های جدیدی را علیه ایران اعمال کنند، این تحریم ها وتو خواهند شد.



این روزنامه نوشت: درحالیکه قرار است دور جدید مذاکرات با ایران این هفته آغاز شود، جمهوری خواهانی که کنترل کنگره را به دست گرفته اند، لایحه ای را در نظر دارند که تحریم های بیشتری را درصورت شکست مذاکرات بر ایران تحمیل خواهد کرد.



وزارت خارجه امریکا روز سه شنبه اعلام کرد: هر لایحه ای از سوی کنگره درخصوص تحریم های جدید مربوط به برنامه هسته ای ایران در خلال مذاکرات بین المللی توسط باراک اوباما وتو خواهد شد. "ماری هارف" سخنگوی وزارت خارجه امریکا گفت: تصویب شدن چنین لایحه ای، نقض توافق موقت با ایران خواهد بود و ایران را تشویق می کند که این کشور هم توافق را نقض کند.





این در حالی بوده است که روز دوشنبه اوباما در تماس تلفنی که با نتانیاهو برقرار می سازد، وی را در جریان مذاکرات هسته ای قرار داده و نتانیاهو نیز تاکید کرده است که همچنان باید فشار ها بر روی ایران ادامه داشته باشد.

۱۳۹۳/۱۰/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...