نسخه چاپی

6 شهربازی در تهران پلمب شد

رییس اداره نظارت بر اجرای استاندارد خدمات استان تهران از پلمب شش شهربازی این استان به دلیل رعایت نكردن استانداردهای لازم خبر داد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، مهدی علیپور گفت: شهربازی‌های «شاهد پونک»، «پارک ساعی»، «رودهن»، «بومهن»، «شهر ستاره‌ها» و «فجر افسریه» شهربازی‌هایی هستند که نسبت به جمع آوری تجهیزات آن ها اقدام شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون 118 مورد بازرسی از شهربازی های استان تهران توسط کارشناسان و بازرسان این اداره انجام شده است، گفت: در جریان این بازرسی ها حدود 1500 تجهیز شهربازی بازرسی و آزمون شد.

علیپور با اشاره به اهمیت استانداردسازی تجهیزات شهربازی و نظارت بر اجرای آن در مرحله بهره‌برداری و انجام بازرسی های دوره‌ای اظهار داشت: از این تعداد تجهیز بازرسی شده 42 تجهیز به دلیل غیر استاندارد بودن پلمب و برای 578 تجهیز نیز مجوز فعالیت صادر شد.

رییس اداره نظارت بر اجرای استاندارد خدمات استان تهران افزود: برای استاندارد شهربازی آیتم‌های زیادی را مدنظر قرار می‌دهیم که این آیتم ها می‌تواند مکانیکی، الکترونیکی یا حتی درباره محل قرارگیری این تجهیزات باشد.

وی درباره دلایل جمع آوری کامل یک شهربازی اظهار کرد: این گونه موارد به شکلی است که معمولا کارشناسان ما نواقصی را اشاره می‌کنند که رفع آن‌ها و فعالیت مجدد شهربازی برای مسئول آن مقرون به صرفه نیست یا اینکه مثل یکی از همین شش مورد اصولا محل قرارگیری تجهیزات نامناسب بوده و قابل اصلاح نیست.

رییس اداره نظارت بر اجرای استاندارد خدمات استان تهران درباره سانحه ایجاد شده برای یکی از تجهیزات پارک ارم در اردیبهشت امسال نیز گفت: این سانحه برای تجهیزی به نام "کریزی موس" رخ داد که از همان زمان تاکنون این تجهیز پلمب شده است.

۱۳۹۳/۱۰/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...