نسخه چاپی

بازگشت پیكرهای مطهر ۱۲۱ شهید دفاع مقدس دوم بهمن به میهن

فرمانده كمیته جستجوی مفقودین ستاد كل نیروهای مسلح گفت: پیكرهای مطهر ۱۲۱ شهید دوران دفاع مقدس، صبح پنجشنبه دوم بهمن‌ماه از مرز شلمچه وارد كشور می‌شوند.

به گزارش نما به نقل از پایگاه خبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار سیدمحمد باقرزاده با اعلام این خبر اظهار داشت: این پیکرهای مطهر، طی یک ماه اخیر با تلاش کمیته جستجوی مفقودین از مناطق «فاو، ابوفلوس، نهر کتیبان، مجنون، شرق دجله، العماره و زبیدات عراق» کشف شده‌اند.

وی گفت: در بین این شهدای سرافراز، پیکر یکی از خلبانان ارتش جمهوری اسلامی ایران وجود دارد که مورد استقبال همرزمان این شهید در نیروی هوایی قرار خواهد گرفت.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین افزود: در تفحص‌های اخیر، اجساد 731 نفر از کشته‌شدگان عراقی در خاک عراق نیز کشف و به مقامات آن کشور تحویل شد.

سردار باقرزاده در ادامه اظهار داشت: علاوه بر این، در روز پنجشنبه دوم بهمن، 16 جسد کشف شده سربازان عراقی در خاک جمهوری اسلامی ایران به مسئولان عراقی تحویل خواهد شد.

وی از مردم شهرهای خرمشهر، آبادان و کاروان‌های راهیان نور دعوت کرد تا در مراسم استقبال از این شهدا به نمایندگی از ملت ایران حضور یابند.

۱۳۹۳/۱۰/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...