نسخه چاپی

سرقت از داخل كتابخانه چند دانشگاه معروف تهران

مرد معتادی كه به‌عنوان دانشجو وارد دانشگاه‌ها می‌شد و اموال دانشجویان را سرقت می‌كرد به دام پلیس افتاد.

به گزارش نما به نقل از همشهری، چند روز قبل مأموران كلانتري 119 مهرآباد جنوبي هنگام گشتزني به مرد جواني كه در پاركي در حوالي خيابان استاد معين نشسته و يك كوله پشتي همراهش بود مشكوك شدند. وقتي مأموران او را بازرسي كردند داخل كوله پشتي‌اش تعدادي گوشي تلفن همراه، دوربين عكاسي و چند كارت دانشجويي كشف كردند كه هيچ كدام متعلق به مرد جوان نبود. شواهد نشان مي‌داد اين وسايل سرقتي است به همين دليل او بازداشت و به كلانتري منتقل شد.



متهم كه مجيد نام دارد و 31ساله است گفت اموال مسروقه را از داخل كتابخانه چند دانشگاه معروف تهران سرقت كرده است. او اعتراف كرد در 2 هفته گذشته اموال 20دانشجو را سرقت كرده است. وي صبح ديروز به شعبه چهارم بازپرسي دادسراي ناحيه34 تهران منتقل شد و از سوي بازپرس عموزاد تحت بازجويي قرار گرفت.



او كه خود نيز زماني دانشجو بود در اظهاراتش گفت: من دانشجوي كارشناسي بودم اما چون به مواد‌مخدر از نوع شيشه اعتياد پيدا كردم نتوانستم مدركم را بگيرم و درسم نيمه‌كاره ماند. اين در حالي بود كه دختري را هم عقد كرده بودم و مي‌خواستم با او ازدواج كنم ولي اعتياد همه‌‌چيز را خراب كرد تا اينكه از 2هفته قبل تصميم گرفتم از داخل دانشگاه‌ها سرقت كنم. يك كوله‌پشتي روي دوشم مي‌انداختم و با ظاهري آراسته وارد كتابخانه مي‌شدم و اموال دانشجويان را سرقت مي‌كردم.



هيچ وقت زمان ورود و خروج به دانشگاه‌ها هيچ‌كس جلويم را نگرفت و خود دانشجويان هم وسايل‌شان را روي ميزها رها كرده بودند و همين موضوع باعث شد من سرقت هايم را ادامه دهم. وي ادامه داد: در اين مدت اموال 20دانشجو را دزديدم و مي‌خواستم آنها را يكجا بفروشم اما قبل از آن دستگير شدم. بررسي سوابق اين مرد نشان مي‌دهد او پيش از اين بارها به اتهام سرقت و رابطه نامشروع دستگير و زنداني شده است. براساس اين گزارش، هم‌ اكنون متهم در اختيار مأموران پايگاه پنجم پليس آگاهي قرار و تحقيقات از او ادامه دارد.

۱۳۹۳/۱۰/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...