نسخه چاپی

صهیونیست ها خانه نشین شدند

مقام های امنیتی و اطلاعاتی و نظامی رژیم صهیونیستی از بیم واكنش حزب الله لبنان به اقدام تروریستی اخیر اسرائیل در سوریه نیروهای خود را در نوار مرزی به حالت آماده كامل درآورده اند.

به گزارش نما به نقل از العالم سرویس های اطلاعاتی "اسرائیل" بدون اشاره به ماهیت این رخداد امنیتی، تاکید کردند که نسبت به نفوذ تیم عملیاتی حزب الله لبنان به منطقه اصبع الجلیل در نوار مرزی فلسطین اشغالی با لبنان نگران هستند.


لازم به ذکر است که مقام های امنیتی و اطلاعاتی و نظامی رژیم صهیونیستی از بیم واکنش حزب الله لبنان به اقدام تروریستی اخیر اسرائیل در سوریه نیروهای خود را در نوار مرزی به حالت آماده کامل درآورده اند.

رسانه های رژیم صهیونیستی در روزهای گذشته مطالب متعددی درباره احتمالات ممکن پیرامون واکنش های آینده حزب الله لبنان به حملات موشکی اخیر اسرائیل به قنیطره سوریه اختصاص دادند؛ حمله ای که به شهادت 11 نفر از جمله فرزند شهید عماد مغنیه منجر شد. همزمان، تدابیر شدیدی در ارتش اسرائیل برای پاسخ احتمالی مقاومت اتخاذ و شهرک نشینان صهیونیست از نزدیک شدن به مرزها منع شده اند.

پس از حمله موشکی روز یکشنبه بالگرد صهیونیستی به قنیطره سوریه، ارتش صهیونیستی در منطقه جولان و کشتزارهای اشغالی شبعا به حالت آماده باش کامل در آمد و هواپیماهای جنگنده و شناسایی بدون خلبان آن بر فراز منطقه به گشت زنی می پردازند.

۱۳۹۳/۱۱/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...