نسخه چاپی

دیناروند عنوان كرد

پرداخت ۷۰درصدی هزینه‌های نازایی

معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكی با اشاره به حمایت دولت برای درمان نازایی گفت: ۷۰درصد هزینه‌های درمانی نازایی توسط دولت پرداخت می‌شود.

رسول دیناروند چهارشنبه در بازدید از بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی آیت‌الله موسوی زنجان در گفت‌وگوی اختصاصی با تسنیم با اشاره به حمایت وزارت بهداشت از درمان نازایی اظهار داشت: داروهای درمان نازایی پوشش بیمه‌ای ندارند ولی وزارت بهداشت هزینه‌ها را به‌عهده گرفته است.

وی ابراز کرد: وزارت بهداشت از طریق سازمان‌های بیمه‌گر هزینه دارویی کسانی را که درمان نازایی را جستجو می‌کنند پرداخت می‌کند.

معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به میزان حمایت دولت از درمان نازایی در کشور افزود: وزارت بهداشت از طریق سازمان‌های بیمه‌گر 70 درصد هزینه‌های دارویی کسانی را که به‌دنبال درمان نازایی هستند پرداخت می‌کند.

رئیس سازمان غذا و دارو در مورد تجهیز و راه‌اندازی مرکز ناباروری زنجان برای ارائه خدمات از نظر دارویی و نیروی متخصص نیز گفت: وزارت بهداشت تا حد توان خود در این موضوع کمک می‌کند.

دیناروند در مورد استفاده نانوایی‌های تهران از جوهر قند نیز عنوان کرد: نانوایی‌های تهران تحت کنترل هستند و اگر موردی مشاهده شود حتماً با آن برخورد می‌شود.

وی بیان کرد: ما مستقیماً نمی‌توانیم در این موضوع ورود کنیم ولی بهداشت تهران با بازرسی‌های خود این موضوع را بررسی می‌کند.

معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس سازمان غذا و دارو با اشاره به نظارت وزارت بهداشت در بحث آرد نانوایی‌ها اظهار داشت: ما در بحث آرد ورود می‌کنیم و در این راستا نظارت‌هایی نیز انجام می‌شود.

۱۳۹۳/۱۱/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...