نسخه چاپی

مذاكره ایران با سه كشور اروپایی

تیم مذاكره كننده هسته ای كشورمان كه از روز گذشته در حال مذاكره با آمریكا در زوریخ است ، پایان این هفته در مكان دیگری با سه كشور اروپایی مذاكره خواهد داشت.

به گزارش نما به نقل از مهر، سید عباس عراقچی و مجید تخت روانچی، معاونان وزیر امور خارجه کشورمان که از روز گذشته در زوریخ سوئیس در حال مذاکره و گفتگو با وندی شرمن، معاون وزیر امور خارجه آمریکا هستند، قرار است مذاکرات را پایان هفته با سه کشور اروپایی ادامه دهند.

بر اساس این گزارش مذاکرات معاونان با همتایان خود از فرانسه، آلمان و انگلیس در زوریخ نخواهد بود اما هنوز مکان دقیق آن مشخص نشده است.

پیش از این اعلام شده بود که دور آتی مذاکرات ایران و کشورهای ۱+۵ در مونیخ آلمان خواهد بود.

وزیر امور خارجه کشورمان که در اجلاس مونیخ حضور خواهد داشت، اعلام کرده بود که معاونان وزرای خارجه پیش از اجلاس جلساتی را با همتایان خود در مونیخ خواهند داشت.

اجلاس مونیخ از ۱۱ بهمن ماه آغاز می شود و این احتمال وجود دارد که معاونان وزرای خارجه پیش از این اجلاس در المان بایکدیگر ملاقات کنند.

وزیر امور خارجه کشورمان نیز روز گذشته در حاشیه اجلاس داووس با همتای آمریکایی خود گفتگو کرد. ظریف گفت که معاونان در زوریخ به بررسی کارشناسی این گفتگوهای وزرا خواهند پرداخت.

وزیر امور خارجه کشورمان در مونیخ نیز احتمالا با همتایان آمریکایی و اروپایی خود ملاقات خواهد داشت.

۱۳۹۳/۱۱/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...