نسخه چاپی

یوزپلنگها به كشور باز می گردند/اعتراض ایران رد شد

تلویزیون استرالیا از رد شدن اعتراض ایران در موضوع دوپینگ علا عبدالزهرا خبر داد.

به گزارش نما، حکم نهایی جلسه کمیته انضباطی ای اف سی اعلام شد و بنابر این حکم اعتراض ایران به بازیکن عراق و تغییر نتیجه پذیرفته نشد.

عراق فردا در سیدنی با کره جنوبی در نیمه نهایی جام ملت‌ها بازی می‌کند و بازیکنان ایران هم فردا به خانه بازمی‌گردند.

مسئولان فدراسیون فوتبال عراق در گفت و گو با تلویزیون استرالیا از رد شکایت ایران خبر دادند. تلویزیون استرالیا به نقل از مسئولان فدراسیون عراق درحالی این خبر را مخابره کرد که هنوز مسئولان دو کشور در جلسه عصر برای رسیدگی پرونده هستند و ای اف سی هنوز حکم نهایی را اعلام نکرده است. عراقی ها که با وجود نامه فیفا ادعای شان برای خبر نداشتن از دوپینگی بودن بازیکن شان رد شده ، این شانس را دارند که ای اف سی نمی خواهد و مایل به بدعت گذاری برای تغییر نتیجه نیست. آنها این خبررسانی را قبل از پایان جلسه انجام دادند تا فضا را به سود خود برگردانند و باید منتظر نتیجه نهایی این پرونده جنجالی بود. بعد از این خبر اسکات مک تانن خبرنگار شبکه sbs از محل نشست توئیت کرد:«عراق به مصاف کره می رود.» این امید ایران برای بازگشت به بازی ها را کمرنگ تر کرد درحالی که ای اف سی شواهد کافی برای رای دادن برای این پرونده به سود ایران را داشت اما سطح تصمیم گیری درباره این پرونده و کنار کشیدن بزرگان از حضور در نشست نشان از این داشت که ایران کاری دشوار برای تغییر حکم دارد. حکمی که بدعتی جدید برای فوتبال دنیاست. اگرچه تخلف تیم رقیب محرز بود. با این وجود مهدی محمد نبی در محل جلسه به دفاع از اسناد ایران ادامه می دهد تا شاید شرایطی دیگر حاکم شود.

البته بعد از این اخبار ناامید کننده اعضای ایرانی و عراقی از جلسه بیرون آمدند و هنوز امید باقی است. مسئولان تیم ملی مطمئنند مدارک کاملتری در اختیار دارند و رای باید شکسته شود. حالا طرفین آماده می شوند تا رای نهایی تا ساعتی دیگر اعلام شود. رایی که شانس عراقی ها برای بردنش بیشتر است. تیم ملی فوتبال ایران که حالا به سیدنی رسیده به هتل های طرف قرارداد ای اف سی نرفته است ، آنها که از نظر برگزارکنندگان دیگر تیم مهمان نیستند در هتلی بیرون از شهر هستند و برنامه تمرینی هم ندارند. بلیت های ملی پوشان برای ساعت 6 بامداد دوشنبه به وقت محلی رزرو شده که اواخر امشب به وقت تهران است. ملی پوشان بامداد سه شنبه به تهران می رسند. بازیکنان حاضر در اردو تقریبا دیگر از تغییر نتیجه بازی قطع امید کردند و مشغول بستن چمدان های شان برای برگشتن به تهران هستند.

۱۳۹۳/۱۱/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...