نسخه چاپی

ایران به فهرست توییتر اضافه شد

سایت توئیتر از محبوب ترین شبكه های اجتماعی در اقدامی تازه به كاربران آن شبكه در ایران، كوبا و 26 كشور دیگر جهان اجازه داده تا از این پس نام كشور محل سكونت خود را در بخش تنظیمات صفحه كاربری شان انتخاب كنند گزینه ای كه تا پیش از این وجود نداشت.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: سایت توئیتر از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در اقدامی تازه به کاربران آن شبکه در ایران، کوبا و 26 کشور دیگر جهان اجازه داده تا از این پس نام کشور محل سکونت خود را در بخش تنظیمات صفحه کاربری شان انتخاب کنند گزینه ای که تا پیش از این وجود نداشت.

خرداد در ادامه نوشت: سایت "مشیبل" که اخبار حوزه فناوری را بازتاب می دهد ضمن انتشار این خبر افزوده است: "توئیتر روز سه شنبه خبر امکان دسترسی کاربران ایرانی و 26 کشور دیگر جهان به گزینه انتخاب کشور محل سکونت را اعلام کرد. تا پیش از این شهروندان کشور کوبا نیز نمی توانستند در بخش تنظیمات خود محل سکونت شان را انتخاب کنند و مجبور به انتخاب کشوری دیگر و یا گزینه "بین المللی" بودند. با این حال، کاربران ایرانی و کوبایی توئیتر هنوز قادر نیستند شماره تلفن همراه خود را در بخش تنظیمات امنیتی وارد کنند. هنوز علت این موضوع مشخص نیست و مسئولان توئیتر نیز در این باره به سایت "مشیبل" پاسخی نداده اند."

این سایت در ادامه اشاره می کند که زمانی که "دیک کوستولو" رییس "توئیتر" در پیامی به "حسن روحانی" رییس جمهوری ایران خواستار رفع محدودیت های دسترسی کاربران ایرانی به آن سایت شد یکی از کاربران ایرانی در پاسخ به او نوشت که بهتر است توئیتر نخست شماره تلفن های ایرانی را بپذیرد و پس از آن از رییس جمهوری ایران چنین خواسته ای را مطرح نماید.

این سایت در ادامه به نام کشورهایی که در کنار ایران به تازگی در فهرست انتخاب توئیتر قرار گرفته اند اشاره کرده و در این باره می‌نویسد: "دو کشور کره شمالی و چین که هر دو موانعی جدی را بر سر راه کاربران اینترنتی به منظور دسترسی به سایت توئیتر ایجاد کرده اند از این فهرست حذف شده اند. کشورهایی که نام شان به تازگی به فهرست توئیتر اضافه شده عبارتند از: آلبانی، ارمنستان، آذربایجان، بحرین، بنگلادش، بلاروس، بوسنی و هرزگووین، کامبوج، کوبا، اتیوپی، گرجستان، جمهوری اسلامی ایران، عراق، قزاقستان، لائوس، مالزی، مغولستان، عمان، فیلیپین، پورتوریکو، صربستان، سری لانکا، تایلند، تونس، سنگاپور، ازبکستان، ویتنام و زیمبایوه".

۱۳۹۳/۱۱/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...