نسخه چاپی

جزئیاتی از مرگ‌ومیر تهرانی‌ها

از ابتدای سال جاری تا دهم بهمن ۴۵ هزار و ۱۰۱ تهران جان خود را از دست داده‌اند كه ایست قلبی همچنان علت عمده آن است.

به گزارش نما به نقل از تسنیم،‌ از ابتدای سال جاری تا دهم بهمن ماه ۴۵ هزار و ۱۰۱ نفر در تهران جان خود را از دست داده‌اند که در این میان ۱۷ هزار و ۲۹۲ نفر زن‌، ۲۵ هزار و ۷۵۰ نفر مرد و ۲ هزار و ۵۹ نوزاد وجود دارد،‌ بنابراین مردان مانند ولادت در مرگ نیز نسبت به زنان پیشتاز هستند.

در میان افراد فوت شده ۲۶۹ نفر در گروه سنی ۵ تا ۹ سال و ۲۴ هزار و ۷۳۱ نفر در گروه سنی ۶۵ سال به بالا قرار دارند که ۱۳ هزار و ۲۱۱ مورد از این آمار را مردان و ۱۱ هزار و ۵۲۰ نفر را زنان تشکیل می‌دهد.

۱۴ هزار و ۳۰۸ مورد از افراد فوت شده خارج از سازمان بهشت زهرا دفن شده‌اند که ۸ هزار و ۶۷۵ نفر آنها مرد،‌ ۵ هزار و ۳۴۹ نفر زن و ۲۸۴ نفر آنها نوزاد بوده است در عین حال ۳۰ هزار و ۷۹۳ نفر از افراد فوت شده در سازمان بهشت زهرا دفن‌ شده‌اند که ۱۷ هزار و ۷۵ نفر آنها مرد،‌ ۱۱ هزار و ۹۴۳ نفر زن و یک هزار و ۷۷۵ نفر نوزاد بوده است.

کمترین علت فوت بیماری التهابی چشم است که برای یک مرد رخ داده و بیشترین علت فوت ایست قلبی است که در مجموع آماری بالغ بر ۵ هزار و ۸۸۵ نفر را به خود اختصاص می‌‌دهد و در میان آن ۳ هزار و ۲۵۲ نفر مرد،‌ ۲ هزار و ۵۳۹ نفر زن و ۹۴ نوزاد وجود داشته است.

کمترین تعداد فوت در منطقه ۲۲ شهر تهران رخ داده که آماری بالغ بر ۱۹۷ نفر است و ۱۱۲ نفر از آنها مرد، ‌۸۳ نفر زن و ۲ نوزاد بوده است. بیشترین آمار فوت نیز با رقمی بالغ بر ۲ هزار و ۸۱۸ نفر متعلق به منطقه ۱۰ شهر تهران است که در میان آن یک هزار و ۶۳۷ نفر مرد‌، یک هزار و ۱۶۷ نفر زن و ۱۴ نوزاد وجود داشته است.

۱۳۹۳/۱۱/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...