نسخه چاپی

دستگیری قاچاقچی فراری

فرمانده انتظامی استان البرز، از دستگیری سركرده باند مواد روانگردان و كشف 15 كیلو مخدر شیشه خبر داد .

به گزارش نما به نقل از مهر، سرهنگ کامرانی صالح گفت: در پی شناسایی بک باند تهیه و توزیع مواد روانگردان شیشه در 17 آبان ماه سال جاری و دستگیری سه نفر از اعضای باند مذکور ، مقدار 20 کیلو گرم شیشه از آنها کشف شد .

وی افزود: در بازجویی های تکمیلی از اعضای باند و اقدامات اطلاعاتی ماموران محرز شد که سردسته قاچاقچیان در پی دستگیری اعضای باند به نقطه نامعلومی متواری شده است .

سرهنگ کامرانی صالح گفت: اقدامات اطلاعاتی ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان در جهت شناسایی محل اختفای سردسته باند و دستگیری وی ادامه داشت تا اینکه مشخص شد نامبرده ضمن تولید مقادیری مواد روانگردان در صدد فروش آن به یکی از مشتریان خود در استان های جنوبی کشور است.

وی افزود: پس از احراز صحت و سقم موضوع و بررسی آخرین اخبار و اطلاعات دریافتی مشخص شد که متهم به همراه یک دستگاه خودرو پژو پارس از حوزه استحفاظی استان البرز خارج و در استان همدان مشاهده شده که در حال انتقال مواد است.

سرهنگ کامرانی صالح گفت: بلافاصله با هماهنگی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان و پشتیبانی اطلاعاتی ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرزقاچاقچی شیشه طی یک عملیات منسجم دستگیر و خودرو ی آن توقیف شد که در بازرسی از خودرو مذکور مقدار 15 کیلو گرم مواد روانگردان شیشه کشف شد.

۱۳۹۳/۱۱/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...