نسخه چاپی

ایران فقط با توافق یك مرحله ای موافق است

سخنگوی كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: ایران جز به توافق خوب به هیچ توافقی تن نخواهد داد، غرب و كشورهای ۱+۵ به دنبال دو مرحله ای كردن و حقه بازی نروند.

به گزارش نما به نقل از مهر، سید حسین نقوی حسینی با اشاره به پیام های راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن مردم ایران گفت: باید از حضور باشکوه ملت ایران در راهپیمایی یوم اله ۲۲ بهمن که پس از ۳۶ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، باشکوهتر از گذشته به میدان آمدند تشکر و قدردانی کرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ایران اسلامی با حضور باشکوه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه آفریدند و بار دیگر حمایت خود را از نظام اسلامی اعلام کردند.

او با اشاره به فراموشی جشن پیروزی انقلاب پس از چندین سال در دنیا ادامه داد: در دنیا زمانی که انقلابی رخ می دهد در چند سال نخست، جشن پیروزی آن باشکوه برگزار می شود اما آرام آرام این امر به فراموشی سپرده می شود اما خوشبختانه به یمن انقلاب اسلامی و به برکت خون شهدا و رهبری و رکن رکین ولایت فقیه، هر سال شاهد برگزاری باشکوهتر مراسم یوم الله ۲۲ بهمن هستیم.

نقوی حسینی حضور جوانان و نسل جدید را از مهمترین ویژگی های راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در ایران دانست و گفت: راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن با استقبال جوانان و دختران و پسران این سرزمین روبرو شد که این یکی از ویژگی های مهم انقلاب اسلامی است.

این مسئول گفت: یکی از پیام های مهم راهپیمایی ۲۲ بهمن آن بود که باید دنیا بداند که جمهوری اسلامی ایران جز به توافق خوب به هیچ توافقی تن نخواهد داد و غرب و کشورهای ۱+۵ به دنبال دو مرحله ای کردن و حقه بازی نروند.

او با اشاره به پیام دیگر راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ملت ایران یادآور شد: مردم ایران با حضور خود در راهپیمایی اعلام کردند که باید غربی ها بویژه آمریکا، انگلیس و فرانسه بداند که ملت ایران پشت سر رهبری بوده و هیچ نقشه ای جز راهی که از سوی رهبری تعیین می شود را پیروی نخواهد کرد که این موضوع باید مورد توجه طرف های غربی و تیم مذاکره کننده باشد.

۱۳۹۳/۱۱/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...