نسخه چاپی

دمای هوا در اردبیل به 15 درجه زیر صفر می رسد

بر اساس اعلام اداره كل هواشناسی استان اردبیل یك سامانه بارشی كه از عصر فردا وارد استان اردبیل می‌شود وضعیت بارشی مناسبی را در سطح استان فراهم می‌آورد.

به گزارش نما به نقل از فارس: اداره کل هواشناسی استان اردبیل صبح امروز در اطلاعیه خود از آغاز بارش‌های زمستانی آخرین روزهای بهمن ماه خبر داد که شهرهای مختلف استان را تحت تاثیر قرار داده و از روز چهارشنبه تا یکشنبه هفته آینده در استان اردبیل به بارش‌های خوب منجر خواهد شد.

این سامانه بارشی که به بارش برف و باران در مناطق مختلف منجر می‌شود کاهش دما را بین 10 تا 15 درجه در شهرهای مختلف به دنبال خواهد داشت که ماهیت این سامانه نیز حاکم شدن هوای سرد در منطقه خواهد بود که تا حدود زیادی در اغلب شهرهای استان اردبیل مشاهده خواهد شد.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان اردبیل هوای شهرهای مختلف این استان امروز و فردا همراه با وضعیت آرام به دور از هرگونه بارندگی خواهد بود که در مناطق مختلف هوای قالب هوای سرد نیمه‌ابری خواهد بود به طوری که دمای هوا در اردبیل در سردترین ساعت به 6 درجه زیر صفر رسید.

بارش‌های روزهای پایانی بهمن ماه نوید افزایش بارندگی‌ها در یک ماه پایانی سال را می‌دهد که بر اساس اعلام هواشناسی در اسفند ماه بارش‌ها به شکل متناوب در نقاط مختلف استان ادامه خواهد داشت.

۱۳۹۳/۱۱/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...