نسخه چاپی

پیام تشكر آیت الله جنتی از مردم برای خلق حماسه۲۲بهمن

نماینده ولی‌فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور پیامی خطاب به ملت بزرگ ایران اسلامی از خلق حماسه ملی در آوردگاه ۲۲ بهمن سال ۱۳۹۳؛ تقدیر و تشكر كرد.

به گزارش نما به نقل از مهر، متن پیام تشکر حضرت آیت الله جنتی خطاب به ملت ایران اسلامی به شرح زیر است :

« بسم الله الرحمن الرحیم »

سی و ششمین سال ولادت «انقلاب اسلامی ایران» در حالی با حلاوت و شیرینی خاص خود در کمال شکوه و افتخار برگزار شد که شاهد حضور گسترده، انقلابی، با نشاط و شاداب ملت فهیم و بصیر ایران در راهپیمایی شکوهمند یوم‌الله ۲۲ بهمن بودیم.

خلق حماسه وحدت و اتحاد و ایستادگی «خانواده بزرگ ایرانیان» در دفاع از آرمان‌ها و دستاوردهای سترگ امام راحل و انقلاب اسلامی و حمایت از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و بصیرت و موقعیت‌شناسی ملی ستودنی بود.

حضور حماسی، وحدت‌آفرین، عزت‌بخش و دشمن‌شکن مردم آگاه و بصیر ایران اسلامی، در راهپیمایی شکوهمند و تحسین‌برانگیز یوم‌الله ۲۲ بهمن ماه، نشانه لبیک ملت به دعوت مقام معظم رهبری و مراجع عالیقدر تقلید به حضور مومنانه که جلوه ارزشمند و ماندگار دیگری است از نمایش عظمت و اقتدار ملی ایرانیان و پافشاری بر حقوق مسلم ملی و حمایت از تیم مذاکره‌کننده ایرانی است.

بر خود فرض دانسته از خلق این حماسه ملی در آوردگاه ۲۲ بهمن، و از اینکه بار دیگر توفیق صدور موفقیت‌آمیز پیام انقلاب اسلامی و حضور در شعاع انوار نهضت عظیم الهی ـ اسلامی حضرت امام خمینی (رحمه‌الله علیه) را نصیب ما و ملت شجاع و آگاه ایران بزرگ کرد، خداوند قادر متعال را شاکر و سپاسگزاریم و همه این شور و شعور ملت را پاس می‌داریم.

۱۳۹۳/۱۱/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...