نسخه چاپی

راه‌ اندازی 7 خط شبانه اتوبوسرانی در تهران

قائم مقام سازمان حمل و نقل و ترافیك شهرداری تهران از برنامه‌ریزی‌ها برای راه‌اندازی هفت خط شبانه اتوبوسرانی منتهی به بازار تهران در ایام پایانی سال خبر داد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: قائم مقام سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از برنامه‌ریزی‌ها برای راه‌اندازی هفت خط شبانه اتوبوسرانی منتهی به بازار تهران در ایام پایانی سال خبر داد.

پوریا محمدیان گفت: عملیات گسترده‌ای در مقیاس مناطق 22 گانه شهرداری تهران برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی در جریان است و سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری تورهای نوروزی را انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اوج‌گیری سفرهای درون‌شهری از 15 اسفندماه تا شب عید و چهارشنبه آخرسال افزود: در حوزه‌های مختلف حمل و نقل عمومی با در نظر گرفتن این مسائل برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده و در سازمان تاکسیرانی بحث افزایش ناوگان در خطوط منتهی به بازار در ایام پایانی سال انجام می‌شود. همچنین در این ایام تشدید نظارت‌ها و برخورد با تاکسی‌های دربستی را نیز در دستور کار داریم.

قائم مقام سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تأکید کرد:‌ با انجام نظارت‌های دقیق در سطح شهر تهران با هرگونه تخلف تعرفه‌ای و تاکسی‌های غیرفعال در خطوط مختلف برخوردهای لازم انجام می‌شود.

محمدیان ادامه داد: در حوزه اتوبوسرانی، خطوط منتهی به بازار و ایستگاه‌های پرجمعیت مترو تحت پوشش ناوگان اتوبوسرانی قرار می‌گیرند و ساعت کاری و تعداد اتوبوس‌ها در این ایام افزایش پیدا می‌کند.

وی تأکید کرد: در خطوط منتهی به بازار ساعت کاری اتوبوس‌ها از 20 به 21 و 30 دقیقه افزایش پیدا می‌کند و برای ایام نوروز نیز نظافت ناوگان مورد توجه ویژه قرار می‌گیرد.

وی در خصوص تمهیدات مترو برای ایام پایانی سال نیز گفت: متوسط زمان هدوی در قطارها در حال حاضر چهار و نیم دقیقه است که در دو هفته پایانی سال این زمان با افزایش قطارها به سه و نیم دقیقه می‌رسد.

وی ادامه داد: در دو پنج‌شنبه آخر سال خط یک مترو تهران افزایش ساعت کار خواهد داشت و به صورت شبانه‌روزی تا ساعت شش صبح به شهروندان تهرانی ارائه خدمات می‌کند.

قائم مقام سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تأکید کرد: با استفاده از دوربین‌های سطح شهر مراکز پرتردد را شناسایی و براساس آن نسبت به افزایش تعداد ناوگان و ساعت کاری در حوزه اتوبوسرانی تصمیم‌گیری می‌کنیم.

وی همچنین از اجرا و آمادگی زیرساخت برای طرح خط سفید در ایام نوروز خبر داد و گفت: از یکم اسفندماه تا 15 فروردین به صورت ویژه با همکاری پلیس راهور تهران بزرگ این طرح در سطح شهر تهران انجام می‌شود و به صورت جدی اصلاح و ساماندهی تابلوها و خط کشی‌ها را در سطح شهر تهران خواهیم داشت تا هدف اصلی این طرح که اصلاح رفتار ترافیکی شهروندان تهرانی است، را محقق کنیم.

۱۳۹۳/۱۱/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...