نسخه چاپی

تاخیر 12 ساعته در پرواز مشهد-تهران

عکس خبري -تاخير 12 ساعته در پرواز مشهد-تهران

پرواز شماره 5236 شب گذشته مسیر مشهد-تهران كه قرار بود ساعت 22:45 مسافران را به تهران منتقل كند، ابتدا به دلیل نقص فنی هواپیما و سپس بروز شرایط نامناسب جوی در فرودگاه مبدأ، انجام نشد تا مسافران با پرواز 10:45 امروز به تهران منتقل شوند.

به گزارش نما به نقل از فارس پرواز مشهد- تهران به شماره 5236 که قرار بود شب گذشته ساعت 22:45 مسافران را به سمت تهران منتقل کند به دلیل نقص فنی و شرایط نامناسب جوی فرودگاه مبدا کنسل و مقرر شد پرواز ساعت 10:45 امروز انجام شود.

یکی از مسافران این پرواز به فارس گفت: قرار بود پرواز مشهد - تهران آتا ساعت 22:45 دیروز انجام شود اما ابتدا به ما اعلام کردند که به دلیل بروز نقص فنی هواپیما، پرواز ساعت 1:40 امروز انجام می‌شود.

وی با بیان این که مسافران خردسال و کهنسال زیادی در این پرواز بودند اظهار داشت: با وجودی که اعلام شد پرواز ساعت 1:40 امروز برقرار می‌شود اما باز اعلام کردند که به دلیل شرایط نامناسب جوی فرودگاه مبدا (شهید هاشمی‌نژاد مشهد) فعلا پرواز انجام نمی‌شود.

این مسافر ادامه داد: در این مدت مسئولان شرکت هواپیمایی توضیحات چندانی به مسافران ندادند، اما پذیرایی شام انجام شد.

وی ادامه داد: به علت سردرگمی، روحیه مسافران دچار مشکل شده بود و هر از گاهی با نمایندگی آتا در مشهد بحث‌هایی پیش‌ می‌آمد که پس از آن ماموران نیروی انتظامی وارد شده و 4 نفر از مسافران را به طور محترمانه بازداشت کردند، البته ساعات اولیه امروز مأموران نیروی انتظامی با همکاری فرودگاه مشهد آب معدنی و لیوان در اختیار مسافران قرار دادند.

این مسافر افزود:‌ مسئول دفتر آتا هم در مشهد پس از این درگیری‌ها دفتر خود را ترک کرد و از فرودگاه خارج شد‌، البته رئیس شیفت فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد هم برخورد نامناسبی با مسافران داشت و موجب ایجاد تنش با مسافران شد.

وی اظهار داشت: پس از پیگیری‌های مسافران معاون بازرگانی آتا، نامه‌ای به دفتر آتا در مشهد نوشت که در این نامه آمده است:

«با عرض پوزش از مسافران پرواز مشهد - تهران که به دلیل شرایط نامناسب جوی و نقص فنی هواپیما با تاخیر انجام شده است، به اطلاع می‌رساند مقرر بود پرواز کیش - مشهد این شرکت هواپیمایی پس از ورود به فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مسافران را به سمت تهران منتقل کند که متاسفانه به علت شرایط نامساعد جوی فرودگاه مشهد این پرواز نیز با تاخیر انجام شد و تلاش می‌شود به سرعت هواپیما جایگزین شود».

به گزارش فارس در این راستا موضوع را از مسئول نمایندگی آتا‌ ایر در فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد پیگیری کردیم که وی نیز ضمن عذرخواهی از مسافران این پرواز اعلام کرد که شرکت هواپیمایی آتا تلاش می‌کند در راستای حفظ ایمنی پرواز و سلامت مسافران، هیچ گونه ریسکی را در شرایط بروز نقض فنی انجام ندهد، قطعا در راستای حفظ جان مسافر تلاش می‌کنیم ایمن‌ترین پرواز انجام شود.
-

۱۳۹۳/۱۲/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...