نسخه چاپی

پروازهای مهرآباد به شرط مساعد بودن هوای مقصد انجام می‌شود

عکس خبري -پروازهاي مهرآباد به شرط مساعد بودن هواي مقصد انجام مي‌شود

مدیر روابط عمومی فرودگاه مهرآباد با اشاره به باطل شدن ۴ پرواز این فرودگاه به مقصد اهواز، گفت: مسافران قبل از عزیمت به سمت فرودگاه از وضعیت پرواز خود كسب اطلاع كنند.

به گزارش نما ،«لیلا بیات» روز شنبه درباره وضعیت پروازهای فرودگاه مهرآباد، گفت: با توجه به بارندگی پاییزی در فرودگاه مهرآباد پروازها به شرط مساعد بودن شرایط جوی فرودگاه‌های مقصد در زمان بندی از پیش تعیین شده انجام می گیرد .

وی ادامه داد: برخی از پروازها از روز گذشته به دلیل بدی آب و هوای مقصد کنسل شده است و این روند برای امروز نیز پیش بینی می شود.

بیات گفت: پرواز۱۲۱۰ قشم ایر به مقصد اهواز با تایم ۴:۴۰ صبح به علت بدی هوای مقصد و هم چنین پرواز ۴۱۱ایران ایر به مقصد اهواز با تایم ۵:۱۰ به علت بدی هوای مقصد باطل شد .

بر اساس اعلام مدیر روابط عمومی فرودگاه مهرآباد، دو پرواز دیگر به مقصد اهواز مربوط به شرکت های هواپیمایی آتا با شماره پرواز ٠٢٠و کاسپین با شماره پرواز ٥٦٢٧ نیز به دلیل بدی آب و هوای اهواز صبح امروز باطل شده است.

مدیر روابط عمومی فرودگاه مهرآباد ادامه داد: با توجه به شرایط جوی حاکم بر بعضی از مناطق کشور خصوصا هوای امروز اهواز و احتمال تغییر ساعت یا تاخیر در برخی پروازها بدلیل شرایط نامناسب جوی، مسافران پیش از عزیمت به فرودگاه حتما با اطلاعات پرواز این فرودگاه به شماره ۱۹۹ یا ۰۲۱۶۱۰۲۱ یا ۰۲۱۴۴۶۶۵۵۱۹ تماس بگیرند و از وضعیت پروازها اطلاع داشته باشند.

سازمان هواشناسی تا فردا برای استان‌های جنوبی، شمالی و غربی بارندگی پیش بینی کرده است.

/ایرنا

۱۳۹۹/۹/۲۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...