نسخه چاپی

مرگ مجرم سابقه دار قبل خروج از كشور

مردی كه قصد داشت، 33 بسته ماده مخدر شیشه را از كشور خارج كند، قبل از هر اقدامی فوت كرد.

به گزارش نما به نقل از خراسان: مردي که قصد داشت، 33 بسته ماده مخدر شيشه را از کشور خارج کند، قبل از هر اقدامي فوت کرد.

ساعت 20 و 18 دقيقه، ۲۶ بهمن ماه ماموران از طريق تماس شهروندان با 110 از وقوع يک فقره مرگ مشکوک در محله جواديه مطلع شدند.ماموران در محل مشاهده کردند مردي حدود 47 ساله به طرز مشکوکي در کنار خيابان جان خود را از دست داده است.

امدادگران با حضور در صحنه، مرگ مرد جوان را تاييد و جسد را براي تشخيص هويت و مشخص شدن علت دقيق فوت به پزشکي قانوني منتقل کردند.

پزشکي قانوني پس از بررسي اعلام کرد: مرد متوفي 33 بسته مشکوک به مخدر شيشه با روش بلعيدن در معده خود انبار کرده بود که با باز شدن يکي از بسته ها جان خود را از دست داده است.

از طرفي ماموران در تحقيقات خود با بررسي سابقه مرد متوفي دريافتند که او به نام «محسن» از قاچاقچيان سابقه دار مواد مخدر صنعتي بوده است که قصد انتقال مواد به خارج از کشور را داشته است که فوت مي کند. همچنين مواد مخدر کشف شده از معده قاچاقچي فوت شده، به آزمايشگاه پليس مبارزه با مواد مخدر تهران فرستاده شد و کارشناسان پليس پس از بررسي مواد اعلام کردند که هر 33 بسته حاوي شيشه بوده است.

سرهنگ احمد صالحي رئيس کلانتري 117 جواديه گفت: با توجه به نظريه پزشکي قانوني و آزمايشگاه پليس مبارزه با مواد مخدر اين پرونده بسته شد.

۱۳۹۳/۱۲/۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...