نسخه چاپی

اعزام اولین كاروان شهرداری تهران به سرزمین‌های نور

مراسم بدرقه اولین كاروان راهیان نور شهرداری تهران به مناطق عملیاتی جنوب كشور، با حضور حجت‌الاسلام امرودی، معاون امور فرهنگی شهرداری و سردار خضرایی، مدیر عامل باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام و المسلمین میثم امرودی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، در آیین بدرقه اولین کاروان راهیان نور شهرداری تهران به مناطق عملیاتی جنوب که با حضور سردار جواد خضرایی، مدیر عامل باغ موزه دفاع مقدس و نصرالله آبادیان سرپرست شهرداری منطقه ۱۱ برگزار شد، گفت: پیشرفت امروز کشور ما مدیون بزرگی هزاران شهیدی است که در خاک جبهه‌ها خاک شدند تا مردم ایران امنیت و عزت و آسایش پیدا کنند.

وی ادامه داد: عزت و سربلندی امروز ایران اسلامی و آسایش و امنیت کشور مدیون رشادت‌های جوانانی است که با فداکاری و از خود گذشتگی آنان به ما رسیده است.

حجت‌الاسلام امرودی خطاب به شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: ای کاش بودید و می‌دیدید که امروز دانشگاه‌ها مملو از جمعیت دانشجویی است، ای کاش می‌دیدید که برادران شما در زمینه‌های علمی آثار بزرگی در دنیا خلق می‌کنند و این ملت زیر سایه رشادت‌های شما پیشرفت می‌کنند.

در ادامه نصرالله آبادیان، سرپرست شهرداری منطقه ۱۱، خطاب به زائران گفت: شهروندانی که عازم جبهه‌های ایثار و فداکاری هستند در بازگشت از این سفر معنوی؛ فرهنگ ارزشمند ایثار و فداکاری را با خود به دل محلات شهر بیاورند و در زندگی خود جاری کنند.

هفتمین مرحله اعزام کاروان‌های راهیان نور شهرداری تهران به همت باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت و با همکاری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی و اداره کل امور ایثارگاران شهرداری تهران از چهارم اسفند ماه آغاز و تا نهم فروردین ماه سال آینده ادامه دارد و شهروندان منطقه ۱۱ به عنوان اولین کاروان شهرداری تهران برای زیارت یادمان‌های فتح المبین، شلمچه، نهر خین، طلاییه و شهدای هویزه راهی سرزمین‌های نور شدند.

۱۳۹۳/۱۲/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...