نسخه چاپی

بازدید رؤسای دانشگاه‌های تهران از تأسیسات هسته‌ای فردو

جمعی از رؤسای دانشگاههای تهران به همراه مسئولان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری صبح امروز با حضور در سایت هسته‌ای فردو از تأسیسات و دستاوردهای دانشمندان جوان هسته‌‌ای كشورمان بازدید كردند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، به همت مرکز هم‌اندیشی استادان و نخبگان دانشگاهی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری جمعی از رؤسای دانشگاه‌های تهران به همراه مسئولان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری صبح امروز با حضور در سایت هسته‌ای فردو از تأسیسات و دستاوردهای دانشمندان جوان هسته‌ای کشورمان در این مرکز بازدید کردند.

در این بازدید رؤسای دانشگاه‌های امیرکبیر، شهید بهشتی، علم و صنعت، شهید رجایی، واحد تهران مرکز دانشگاه آزاد، سرپرست دانشگاه تهران و برخی دیگر از مسئولان و اساتید دانشگاه‌ها حضور داشتند.

رؤسای دانشگاه‌ها و مسئولان حاضر ضمن بازدید از بخش‌های مختلف تأسیسات هسته‌ای فردو با حضور در سالن اصلی غنی‌سازی اورانیوم در جریان آخرین وضعیت فعالیت سانتریفیوژ‌های این مجموعه قرار گرفتند.

در پایان این بازدید، بازدید کنندگان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی(ره) و شهدای هسته‌ای از تلاش‌ها و زحمات فراوان و بی وقفه دانشمندان جوان سایت فردو تقدیر و تشکر کردند.

۱۳۹۳/۱۲/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...