نسخه چاپی

تاخیر 13ساعته قطار و مسافران روی ریل

سخنگوی راه آهن در پاسخ به تاخیر 13 ساعته قطار اهواز - تهران گفت: این تاخیر به دلیل بازسازی ریل‌ها بوده و از مسافران عذرخواهی كرده و جریمه كامل آن را پرداخت خواهیم كرد.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران: قطار اهواز تهران روز گذشته در ساعت 17 به مقصد تهران حرکت کرده و قرار بر این بوده که در ساعت 5 صبح به تهران برسد.

اما متاسفانه تاکنون این قطار به مقصد نرسیده و به گفته بسیاری از مسافران تا ساعت 9 شب هم به مقصد نخواهد رسید.

گفتنی است تعدادی از مسافران از عدم ارایه خدمات کافی و نداشتن تهویه مطبوع در این قطار گله‌مند هستند. در همین راستا تعدادی از مسافران دلیل این تاخیر را افتادن جرثقیل اعلام می‌کنند و به گفته آنها قطار نیم ساعت حرکت می‌کند و یک ساعت در ریلها معطل می‌ماند.

بر اساس این گزارش، "سکری" سخنگوی راه آهن جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه دلیل اصلی تاخیر قطار بازسازی محور جنوب است، گفت: متاسفانه محور ریلی جنوب سالهای طولانی است بازسازی نشده به همین خاطر این تاخیر گریزناپذیر است و باید قطارها چند ساعتی برای بازسازی ریلها تحمل کنند.

وی در ادامه افزود: متاسفانه قطارها در داخل تونل و راههای صعب‌العبور معطل شده‌اند و به دلیل دسترسی دشوار به ادبات کار کردن جرثقیل در این مسیرها میزان تاخیر افزایش یافته است.

سخنگوی راه اهن با بیان اینکه همکاران راه اهن در این محورها به صورت شبانه روزی کار می‌کنند گفت: باید برای بازسازی خطوط ریلی این محور بسته می‌شد اما ما برای رفاه حال مسافران و جا به جایی قطارهای باری در این مسیر همزمان با جا به جایی کار بازسازی را نیز انجام می‌دهیم.

سکری در ادامه تصریح کرد: از مسافران در این مسیر درخواست دارم تحمل بیشتر را داریم و سعی خواهیم کرد هر چه سریعتر بازسازی این مسیر را به اتمام برسانیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه به نوع عادی بودن قطار مسئله تهویه و عدم خدمات رسانی کافی کمی دشوار است و مسافران در این خصوص باید صبر و شکیبایی داشته باشند.

سخنگوی راه اهن در پایان تاکید کرد: به دلیل این تاخیر جریمه کامل مسافران را پرداخت می‌کنیم و در این خصوص هیچ نگرانی وجود ندارد.

۱۳۹۳/۱۲/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...