نسخه چاپی

بازگرداندن 7900 زندانی فراری سال 92 به زندان

رییس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی كشور با بیان اینكه یگان حفاظت به تنهایی نمی تواند در زندان امنیت تولید كند، گفت:یگان حفاظت سازمان زندان ها با وجود نیروی انسانی كم و كمبود امكانات و تجهیزات در سال گذشته توانست بیش از هفت هزار و 900 مورد از كسانی كه به مرخصی رفتند و بازنگشتند را دستگیر كرده و برای ادامه اجرای حكم به زندان تحویل دهد.

به گزارش نما به نقل از ایرنا، اصغر جهانگیر روز دوشنبه در دهمین همایش سراسری فرماندهان یگان حفاظت زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان های کشور افزود: استفاده از سیستم مشارکتی ، امنیت پایدار ایجاد می کند.

کارکنان و حتی زندانیان برای برقراری امنیت باید مشارکت داشته باشند تا امنیت پایدار ایجاد شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر هر کسی به دنبال آن باشد تا با استفاده از روش های خودش در سیستم ایجاد امنیت کند در آن صورت حتی زندانی امنیت خود را در ناامنی سیستم جستجو می کند.

جهانگیر با بیان اینکه امنیت زندانی در گرو ایجاد امنیت محیط است، تصریح کرد: امنیت زندانی با همکاری و معاضدت مسوولان بخش تحقق پیدا می کند.

رییس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور با بیان اینکه فرماندهی یگان حفاظت این سازمان در سال 92 به عنوان فرمانده برتر شناخته شد ، گفت: یگان حفاظت سازمان زندان ها غیر از کارهای درون سازمانی بیش از 600 هزار مورد ، بحث اعزام و بدرقه زندانیان به شعب مختلف اقدام کرده است.

۱۳۹۳/۱۲/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...