نسخه چاپی

رحمانی: كفاشیان هنوز نایب رئیس AFC نشده است

عضو ایرانی كنفدراسیون فوتبال آسیا گفت كه احتمال معرفی میزبان جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۱۹ پیش از پایان سال ۹۳ وجود دارد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، در حالی که گفته شده بود میزبان مسابقات جام ملت‌های 2019 آسیا در اردیبهشت سال 94 معرفی خواهد شد اما حتمال معرفی کشور میزبان این مسابقات ظرف 10 روز آینده هم وجود دارد.

شاهین رحمانی عضو ایرانی کنفدراسیون فوتبال آسیا در این مورد که گفته شده میزبان جام ملت‌های آسیا 17 اسفند سال 93 معرفی خواهد شد، اظهار داشت: من هم خبرهایی در مورد احتمال اعلام میزبان جام ملت‌ها در 10 روز آینده شنیده‌ام اما باید اعلام کنم که زمان رسمی در این باره از سوی AFC اعلام نشده است.

وی درباره گمانه‌زنی در مورد تاریخ قرعه‌کشی مسابقات انتخابی جام ملت‌ها و جام جهانی برای مشخص شدن حریفان ایران تصریح کرد: در این مورد هم به عنوان نمونه تاریخ غیر رسمی 14 آوریل (25 فروردین) مطرح شده بود اما این تاریخ رسمی و اعلام شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا نیست و هنوز اطلاعیه رسمی در مورد تاریخ این قرعه‌کشی اعلام نشده است.

عضو ایرانی کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره سفر کفاشیان به مالزی و بحث قطعی شدن نایب رئیسی او در AFC به دلیل نبودن کاندیدایی دیگر در منطقه جدید (CAFA) هم گفت: از این سفر اطلاع دارم اما به دلیل اینکه سفر در ارتباط با AFC نبوده و سفر کفاشیان به منامه هم یک سفر شخصی است، امکان اعلام نظر را ندارم. با این حال در مورد بحث نایب رئیسی باید بگویم اینکه چند نفر ثبت نام کردند مشخص نیست و AFC هم مشغول بررسی مدارک کاندیداهاست.

رحمانی افزود: همه چیز بعد از بررسی مدارک مشخص خواهد شد چراکه احتمال دارد AFC مدارک کاندیدایی را رد کند. در هر صورت اگر بعد از اعلام رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در مورد نامزدها، فرد دیگری در این منطقه به غیر از کفاشیان کاندیدا نشده باشد، آن زمان نایب رئیسی او قطعیت خواهد یافت اما تا آن زمان نمی‌توان این مسئله را اعلام کرد.

۱۳۹۳/۱۲/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...