نسخه چاپی

خداحافظی رادیو هفتی‌ ها در شب عید

تهیه‌كننده «رادیو هفت» از ویژه برنامه‌های شب عید این برنامه خبر داد و بیان كرد كه این برنامه بیشتر میهمانی خود بچه‌های «رادیو هفت» است كه دور هم جمع خواهند شد و با مخاطبان خداحافظی می‌كنند.

به گزارش نما به نقل از مهر: تهیه‌کننده «رادیو هفت» از ویژه برنامه‌های شب عید این برنامه خبر داد و بیان کرد که این برنامه بیشتر میهمانی خود بچه‌های «رادیو هفت» است که دور هم جمع خواهند شد و با مخاطبان خداحافظی می‌کنند.

محمد صوفی با اشاره به‌ویژه برنامه «رادیو هفت» که شامگاه پنج‌شنبه ۲۸ اسفند از شبکه آموزش روی آنتن می‌رود، بیان کرد: این برنامه نوعی دورهمی بچه‌های «رادیو هفت» است که همه آنها در آن جمع خواهند شد. این برنامه نوعی میهمانی است که بخش عمده‌ای از بچه‌های «رادیو هفت»، مجری‌ها و کسانی که در این یک‌سال قصه‌خوانی داشته‌اند با ما همراه خواهند بود و خداحافظی پایان سال با مخاطبان است.

تهیه‌کننده «رادیو هفت» با اشاره به اینکه این آخرین برنامه‌ای است که ساعت ۲۲ شب اجرا می‌شود، بیان کرد: در سال آینده برنامه دوباره به زمان اصلی خود در ساعت ۲۳ بازمی‌گردد و در آن کلیپ‌هایی مثل همیشه در حال ضبط و تولید است و همچنین نماهنگ‌هایی که در این یک سال پخش کرده‌ایم و مردم دوست داشته‌اند و حال و هوای متناسب با شب عید دارند، بازپخش می‌شوند.

صوفی با اشاره به سه روز آخر سال نیز بیان کرد: در روزهای ۲۵، ۲۶ و ۲۷ اسفند سه مصاحبه‌ای که مردم خیلی آنها را دوست داشته‌اند در باکس‌های یک ساعته آماده می‌شود و روی آنتن می‌رود که به احتمال زیاد یکی از آنها گفت‌وگو با مرتضی احمدی است. بنابراین در این سه روز برنامه زنده نخواهیم داشت و ۲۸ اسفند ویژه برنامه خود را روی آنتن خواهیم برد.

۱۳۹۳/۱۲/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...