نسخه چاپی

ادعای جدید صهیونیست‌ها درباره سردار سلیمانی

پایگاه صهیونیستی دبكا فایل به نقل از منابعی مدعی شد كه فرمانده سپاه قدس ایران هفته گذشته به امان پایتخت اردن سفر كرده بود.

به گزارش نما به نقل از فارس، پایگاه صهیونیستی دبکا فایل به نقل از منابعی که از آن با نام «اطلاعاتی و نظامی» یاد کرده مدعی شد که فرمانده سپاه قدس ایران هفته گذشته به امان پایتخت اردن سفر کرده بود.

این سایت صهیونیستی مدعی شده است که سردار قاسم سلیمانی پنج شنبه ۵ مارس به امان سفر کرده و میهمان ژنرال فیصل الشوبکی رئیس سازمان اطلاعات اردن و از نزدیکان عبدالله دوم پادشاه اردن بوده است.

دبکا فایل نوشت: طرفهای ایرانی و اردنی درباره مسائلی نظیر سوریه و عراق و جنگ با داعش گفت‌وگو و مذاکره کرده‌اند.

پیش از این نیز برخی منابع منطقه ای و رسانه‌های صهیونیستی مدعی شده بودند که سردار سلیمانی به مصر سفر کرده و با مقامات مصری دیدار کرده است. از این دست خبرها هرچند وقت یکبار با اهداف خاصی از سوی برخی جریان‌ها تولید و منتشر می شود.

این خبر در حالی منتشر شده است که اوایل هفته جاری ناصر جوده وزیرخارجه اردن به تهران سفر کرد و با مقامات بلندپایه کشورمان از جمله رئیس جمهوری و وزیرخارجه دیدار و درباره مسائل منطقه ای و دو جانبه گفت‌وگو کرد.

ایران و اردن به عنوان دو کشور مهم منطقه ای از مدتها پیش بنای گسترش روابط دو جانبه را داشتند لیکن برخی کشورها مانع از نزدیکی روابط بین دو کشور شده اند.

۱۳۹۳/۱۲/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...