نسخه چاپی

تمام بیزینس های علی دایی

عکس خبري -تمام بيزينس هاي علي دايي

قرار است دایی، بعد از افتتاح چند فروشگاه لوازم ورزشی و البته جواهری، در تازه‌ترین بیزینس خود، رستورانی درجه یك در منطقه سعادت آباد راه اندازی كند

به گزارش نما به نقل از قدس آنلاین، بعد از پایان هفته هفتم و شکست مقابل تراکتورسازی بود که علی دایی با آن وضعیت اسفبار از باشگاه پرسپولیس اخراج شد تا دوران استراحت و دوری از فوتبال، برای او آغاز شود. در این ماه‌های اخیر، بارها نام دایی به‌عنوان گزینه تیم‌هایی مطرح به میان آمده است. از تیم ملی آذربایجان تا پیکان و حتی تراکتورسازی اما به نظر می‌رسد او فعلا علاقه‌ای به بازگشت و حضور در محیط فوتبال ندارد. دایی این روزها، بیشتر از هر زمان دیگری کنار دخترش نورا است. او نورا را در کلاس‌های مختلف زبان، اعم از انگلیسی و فرانسوی ثبت نام کرده و برایش معلم خصوصی گرفته است. برخی اوقات نورا را به کلاس می‌برد و حواسش کامل به دخترش است.

در کنار نورا اما علی دایی بیزینس هم می‌کند. او به تولیدی‌هایش نمی‌رود، چون کارهای تولیدی را به دوستانش سپرده و بیشتر تلفنی از اوضاع و احوال کار باخبر می‌شود. هر یک از برادران او هم یک نمایندگی دارند و در فروش تولیدی دایی فعالیت می‌کنند.

او به تازگی، تعداد فروشگاه‌های خود را افزایش داده و سه شعبه در نیاوران، فرمانیه و تجریش افتتاح کرده است. سه فروشگاه لوازم ورزشی که به سه برند اختصاص دارد. یکی نایک، دیگری آدیداس و سومی هم ریبوک. دایی البته نیم نگاهی هم به بیزینس‌های دیگر دارد. به طوری که حتی در طول روز، یک ساعت هم وقت آزاد گیرش نمی‌آید تا سری به دوستانش بزند و دقایقی را با آنها سپری کند.

قرار است دایی، بعد از افتتاح چند فروشگاه لوازم ورزشی و البته جواهری، در تازه‌ترین بیزینس خود، رستورانی درجه یک در منطقه سعادت آباد راه اندازی کند. او برای ساخت این رستوران سعی می‌کند از مدرن‌ترین تجهیزات استفاده کند تا متفاوت از سایر رستوران‌های تهران باشد. دایی در تمام ماه‌های گذشته، پیگیر نتایج پرسپولیس بوده. با باخت این تیم ناراحت شده و با پیروزی‌اش خوشحال. البته که خیلی ریز، اخبار را پی نمی‌گیرد و بیشتر دوستانش به او اخبار را منتقل می‌کنند.

دایی بعد از خروج از پرسپولیس، فقط در چند بازی خیریه پا به توپ شده. یکی در کرمانشاه و دیگری در ترکیب ستارگان جهان فوتبال در روسیه. او در بیزینس غرق است و اصلا وقتی ندارد که به فکر فوتبال باشد. هر چند علی دایی و هر ستاره دیگری که عمرش را در فوتبال گذاشته، هرگز نمی‌تواند برای همیشه از تخصصش به دور باشد. دایی دیر یا زود به فوتبال بر می‌گردد اما فعلا که تمرکزش روی کارهای تجاری است و بیزینس‌های بزرگ که درآمد هر یک برای او برابر است با چندین سال حضور در فوتبال.

دایی تمام کارهایش را خیلی زود انجام می‌دهد تا به خانه برسد و نورا را ببیند. تمام دغدغه این روزهای شهریار، ابتدا بودن در کنار نورا است و سپس بیزینس. نزدیکان دایی می‌گویند تا به حال هیچ پدری را ندیده‌ایم که تا این حد به دخترش علاقه داشته باشد. به همین دلیل دایی، اوقات فراغت این روزهای خود را با نورا و بیزینس‌اش سر می‌کند. شاید در آینده‌ای نزدیک و فعالیت دوباره در فوتبال، این اوقات فراغت دیگر نصیبش نشود.

بعد از پایان هفته هفتم و شکست مقابل تراکتورسازی بود که علی دایی با آن وضعیت اسفبار از باشگاه پرسپولیس اخراج شد تا دوران استراحت و دوری از فوتبال، برای او آغاز شود. در این ماه‌های اخیر، بارها نام دایی به‌عنوان گزینه تیم‌هایی مطرح به میان آمده است. از تیم ملی آذربایجان تا پیکان و حتی تراکتورسازی اما به نظر می‌رسد او فعلا علاقه‌ای به بازگشت و حضور در محیط فوتبال ندارد. دایی این روزها، بیشتر از هر زمان دیگری کنار دخترش نورا است. او نورا را در کلاس‌های مختلف زبان، اعم از انگلیسی و فرانسوی ثبت نام کرده و برایش معلم خصوصی گرفته است. برخی اوقات نورا را به کلاس می‌برد و حواسش کامل به دخترش است.

۱۳۹۳/۱۲/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...