نسخه چاپی

مدیرعامل مترو: مترو تهران به گذر فرهنگی – اجتماعی تبدیل می شود

مدیرعامل شركت بهره برداری مترو تهران صبح امروز از عوامل برگزاری كارگاه مشاوره حقوقی در ایستگاه های مترو تقدیر كرد.

به گزارش نما، مديريت ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري مترو تهران در اين جلسه كه به ميزباني دكتر نايبي برگزار شد از زحمات مشاوران حقوقي كه در ايام دهه فجراقدام به برگزاري كارگاه مشاوره در ايستگاه هاي مترو كرده بودند تقدير شد.

در ابتداي اين جلسه دكتر محسن نايبي ضمن تسليت ايام سوگواري بانوي دو عالم و گراميداشت ياد و خاطره امام راحل(ره) و شهداي انقلاب با بيان اينكه شركت بهره برداري مترو تهران در زمينه خدمات رساني نقش بسيار مهمي بر عهده دارد و روزانه دو و نيم ميليون مسافر كه از اقشار مختلف جامعه هستند توسط قطارهاي اين شركت جابه جا مي شوند اظهار داشت: امروز در شهر ما مترو يك الزام است چرا كه هم از بعد مادي و هم در زمينه صرفه جويي در زمان، بهترين وسيله حمل و نقل شهري است.

وي تصريح كرد: ما نگاهي متفاوت در مترو به اين سازه فلزي داريم ودر تلاشيم كه آن را به يك گذر فرهنگي - اجتماعي تبديل كنيم.

مديرعامل شركت بهره برداري مترو تهران با تاكيد بر اينكه اين شركت سعي دارد تا در قالب فعاليت هاي فرهنگي در راستاي عمل به فرمايشات مقام معظم رهبري در زمينه اشاعه فرهنگ و سبك زندگي ايراني اسلامي گام بردارد گفت: دشمن سعي مي كند تا با بكارگيري تمام ابزارها، ناكارآمدي نظام جمهوري اسلامي را نشان دهد و ما بايد سعي كنيم تا در فعاليت هاي فرهنگي در ايستگاه ها كارآمدي نظام را هم نشان دهيم.

دكتر نايبي ضمن اشاره به استقبال خوب مسافران از برگزاري كارگاه هاي مشاوره حقوقي در ايستگاه هاي مترو افزود: اين مشاوره ها ممكن است گره ايي از كار مردم را بازكنند.

محمد صائبي معاون فرهنگي اجتماعي شركت بهره برداري مترو تهران نيز ضمن تقدير از تمامي كساني كه در طرح كارگاه مشاور حقوقي شركت كرده اند گفت: تجربه هاي مشابه برگزاري اين نوع فعاليت را از طريق دادن مشاور هاي مذهبي در ايستگاه ها داشتيم.

وي با اشاره به اينكه اين طرح با استقبال خوبي از سوي مردم روبرو شد اظهار كرد: قصد داريم تا در مراحل بعدي اين طرح را كامل تر و كاربردي تر اجرا كنيم.

هراتي معاون فرهنگ عمومي قوه قضايه نيز با اشاره به اينكه آگاه سازي، آماده سازي و همراه سازي بايد انجام شود تا قدمي براي كاهش پروند ها صورت گيرد گفت:آگاه سازي گام اول است كه توسط متروانجام شد اميدواريم كه گام هاي بعدي نيز به زودي انجام شود، البته سنگ بنا اول مقابله با حجم عظيم پروند هاي حقوقي و قضايي آگاهي است.

در پايان هراتي معاون فرهنگ عمومي قوه قضايه با اهداي لوحي از صائبي معاون فرهنگي اجتماعي شركت بهره برداي مترو تهران، پناهي مدير بسيج حقوق دانان و نجار زادگان معاون تعليم و تربيت سازمان بسيج حقوق دانان تقدير كرد.

۱۳۹۳/۱۲/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...