نسخه چاپی

دشمن جرأت نگاه چپ ‌به ایران را ندارد

جانشین فرمانده نیرو دریایی سپاه با بیان اینكه دشمن جرأت نگاه چپ هم به این مرز و بوم ندارد، گفت: جوانان و فرزندان خطه جنوب مثل شیر در برابر آنها ایستاده‌اند.

به گزارش نما به نقل از فارس، علیرضا ‌تنگسیری صبح امروز در مراسم یادواره ۲۲ شهید روستای کره‌بند، با بیان اینکه ‌در این موضوع شکی نیست که شهدا زنده‌اند، افزود: ‌‌خداوند متعال خود فرموده «کسانی که در راه ما کشته می‌شوند شهید بوده و در درگاه ما متنعم هستند».

وی اظهار داشت‌: در روحیات و حالات شهدا ذکر شده که نسبت به آنچه که خداوند متعال به آنها داده خوشحال هستند و این جایگاه شهید و شهیدان است و ما باید قدر وجود آنها را بدانیم. جانشین فرمانده نیرو دریایی سپاه با تاکید بر اینکه ما فقط خداوند را قدرتمند می‌دانیم به دفاع بوشهری‌ها در برابر استکبار پرداخت و ادامه داد: افتخار ملت ایران و استان بوشهر به این است که بوشهر شجاعت‌پرور دو کشوری که خود را ابرقدرت می‌دانستند با شجاعت و شهامت با آنها جنگیدند و در مقابل آنها ایستادگی کردند و ضربات سختی به آنها وارد کرده و با ذلت از خاک سرزمین ایران بیرون انداختند.

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه ملت بوشهر همگام و همراه با ملت ایران اسلامی در برابر صدام و حزب بعث ایستادند و شهدای زیادی تقدیم نظام و انقلاب کردند، بیان کرد: سال به سال شهدا زنده‌تر می‌شوند زیرا این وعده‌ای است که خداوند در قرآن ذکر کرده است. تنگسیری با اشاره به اینکه اگر خداوند ۵۸ بار اسم شهید را در قرآن ذکر کرده نشان از عظمت آنهاست، اضافه کرد: زیرا آنها برای رضایت خدا از جان خود گذشتند تا ما سرافراز باشیم.

وی با بیان اینکه شهدا کاری انجام دادند که امروز استکبار از ترس نفوذ و قدرت نظام ایران اسلامی دو ناو هواپیمابر را در خلیج‌فارس مستقر کرده، خاطرنشان کرد: جوانان و فرزندان خطه جنوب مثل شیر در برابر آنها ایستاده‌اند و باعث رعب و وحشت همیشگی در دل آنها شده‌اند.

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: این رعب و وحشتی که در دل دشمنان به وجود آمده از قایق، مادیات و تسلیحات نظامی ما نیست بلکه ثمره خون شهدا و از الهی بودن کارهای ماست. تنگسیری افزود: در این محافل سلامی که به شهدا می‌دهید آنها جواب می‌دهند هر چند گوش‌های ناسوتی ما جواب ‌متوجه نمی‌شود، جواب شهدا را زمانی می‌شنویم که سرازیر قبر می‌شویم و آنها آن زمان به ما می‌گویند شما به محفل ما آمدید و ما در اینجا معرفت خود را نشان می‌دهیم و شما مردم و جوانان با این نیت به یادواره شهدا شرکت کنید.

وی با تاکید بر اینکه برای شهدا وقت بگذارید برای اینکه برای ما از جان خود گذشتند، خاطرنشان کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و فراهم آوردن شرایط برای زیاد کردن ذکر شهدا در شهرها و روستاهای ما جامعه، نظام و انقلاب را بیمه خواهد کرد.

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: دشمنان و استکبار جهانی از موشک‌ها، توپ، تانک‌ها و تجهیزات نظامی ما نمی‌ترسد بلکه از شهدا، ائمه، توسل به ائمه و ایستادگی مردم در این مسیر و اینکه جوانان و مردم ما شجاعانه در مقابل آنها می‌ایستند می‌ترسند.

تنگسیری تاکید کرد: به وعده خدا اعتماد داشته باشید، خدا در وعده‌ای که به ما داده تخلف نمی‌کند همان طور که در هشت سال دفاع مقدس ما در مقابل دشمن ایستادگی و مقاومت کردیم و خداوند متعال ما را پیروز کرد. وی به ذکر خاطراتی در دوران هشت سال دفاع مقدس پرداخت و اظهار کرد: در هشت سال دفاع مقدس اگر ما می‌خواستیم با توپ و تفنگ به شهرهای عراق وارد شویم باید تر و خشک را می‌کشتیم اما اینگونه برخوردها در قاموس و مرام دینی ما نیست زیرا عقیده ما بر این است که دشمنان ما با خودشان نابود می‌شوند و در حال حاضر نیز دشمنانی که به دشمنی با ما می پردازند با دست خودشان در حال نابودی هستند.

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به اینکه وعده الهی نزدیک است و به ذکر وعده‌های الهی پرداخت و افزود: سردار سلیمانی در تماسی که از عراق با سردار قربانی داشتند می‌گوید من روی قبر صدام ایستاده‌ام و با شما صحبت می‌کنم و این وعده الهی است که خداوند متعال به ما داده است.

تنگسیری با بیان اینکه وعده الهی شرط دارد، اضافه کرد: خداوند می‌خواهد که ما به اندازه بضاعت به سوی او برویم و او هم می‌آید و وعده‌اش عملی خواهد شد و در آن تخلفی نخواهد کرد. وی با تاکید بر اینکه جلوی زور ایستادن تکلیف است هر چند امکانات کم باشد، تصریح کرد: صبر کنیم زیرا باز هم امتحان می‌شویم و امتحان خواهیم داد و سعی کنیم آن زمان دشمنان ما را با تهاجمات فرهنگی خود ویلچر نشین فعالیت‌های خود نکنند.

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه با تاکید بر اینکه باید باور کنیم در جنگ نرم و خاکریزهای مخفیانه دشمن هستیم و برای مبارزه و جنگ با دشمنان آماده باشیم، خاطرنشان کرد: دشمنان از ریشه شروع می کنند زیرا اصل کار دست تو است و با تزلزل در ایمان می‌خواهند جوانان و نوجوانان ما را غیر عملیاتی کنند. تنگسیری با هشدار به دشمنان، اضافه کرد: دشمنان قطعا بدانند با پس گردنی شهدا و خداوند متعال که این مسیر را در مقبل شهدا قرار داده روبه‌رو خواهند شد.

وی با بیان اینکه تا زمانی که در این مسیر الهی هستیم خداوند به ما عنایت می‌کند و اگر نتوانیم در این راه ایستادگی کنیم خداوند متعال این عنایت را به قوم دیگری می‎دهد، ادامه داد: رزمایش‎های سپاه و ارتش بخش خیلی کوچکی از امکانات ماست تا بگوید روحیه ظاهری را حفظ کنید. جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه افزود: تا جوانان، نوجوانان و مردم ایران اثر موثری داشته باشند دشمن نخواهد توانست بر ما سلطه یابد و کار به کار ما ندارد و بدانید که شما اثر داشته و اثرگذار هستید که دشمن جرأت نگاه چپ هم به این مرز و بوم ندارد.

تنگسیری با تاکید بر اینکه پیام شهدا این است که امام و مقتدا و ولی فقیه زمان خود را تنها نگذارید، تصریح کرد: اگر دشمن در مقابل شما حرفی برای گفتن ندارد به خاطر وجود شهداست.

وی با تاکید بر اینکه ما باید به مسیر شهدا توجه ویژه داشته باشیم، گفت: اگر در مسیر و راهی که شهدا برای ما ترسیم کرده‌اند، باشیم رعب، وحشت و ترس از قدرت نظام ، انقلاب، سپاه و شهدا در دل آنها باقی خواهد ماند.

۱۳۹۳/۱۲/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...