نسخه چاپی

نیروی انتظامی خط مقدم امنیت و آسایش مردم است

عکس خبري - نيروي انتظامي خط مقدم امنيت و آسايش مردم است

رییس ستاد كل نیروهای مسلح گفت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران یكی از اركان مهم نیروهای مسلح است كه ما آن را خط مقدم امنیت و آسایش مردم می دانیم.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری ایرنا، این مطلب را سردار سرلشکر بسیجی سیدحسن فیروزآبادی روز شنبه در مراسم تودیع فرمانده سابق نیروی انتظامی و معارفه فرمانده جدید این نیرو عنوان کرد.

وی ادامه داد: به سردار سرتیپ اشتری که به فرماندهی نیروی عظیم انتظامی انتخاب شدند تبریک می گوییم و برای ایشان آرزوی توفیق می کنیم، خود این موضوع که در این انتصاب نیروی انتظامی به صفت عظیم از جانب رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا نامیده شده و افتخار پیدا کرده است را تبریک می گوییم و برای سردار اشتری که خدمات بسیار ارزنده و موفقیت های خوبی را داشته و دارند و با نظر مستقیم رهبر معظم انقلاب پسندیده شدند، آرزوی توفیق می کنیم.

سرلشکر فیروزآبادی گفت: همین طور به سردار احمدی مقدم تبریک عرض می کنم و می گویم دو صد شکر که این آمد و صد شکر که آن ماند.

وی افزود: با این جمله پر برکت، مقام معظم رهبری، سردار اشتری را توصیه کردند به اقدامات شایسته دوران تصدی سردار احمدی مقدم که آنها را ادامه دهند، مواردی که رهبر معظم انقلاب اسلامی به سردار اشتری توصیه کردند، ارتقا فضای اسلامی و انقلابی، صیانت از کارمندان ناجا، تقویت مرزبانی، کاهش تخلفات جاده ای، رعایت های دقیق در بهبود خدمات انتظامی و برنامه ریزی مستمر و ابتکار است که هفت عنصر برجسته در زمان خدمت سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل احمدی مقدم بوده است.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: جا دارد در این جا یک تبریک ویژه به تمامی همرزمانم در نیروی انتظامی سراسر کشور عرض کنم که چنین موفقیت هایی را داشته اند که رضایت بخشی را از جانب رهبری عزیز انقلاب اسلامی دریافت کرده اند.

سرلشکر فیروزآبادی افزود: مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا سفارش فرمودند که از نیروی انتظامی حمایت های مالی و معنوی شود که من روز اول به قرارگاه خاتم، ریاست ارکان نیروهای مسلح و معاونین ستاد کل این مهم را ابلاع کرده ام و ما در خدمت و پشتیبان نیروی انتظامی هستیم.

وی گفت: سردار اشتری فرمانده جدید نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در نخستین مصاحبه خود با اصحاب رسانه نظر لطف و محبت خود را به تمامی مردم ایران اسلامی ابراز کردند.

سرلشکر فیروزآبادی افزود: انشاءالله همانطور که نظر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی است از شایستگی های سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل احمدی مقدم در نیروهای مسلح و ستاد کل بهره مند خواهیم شد.



** حتی یک لحظه با آمریکا کنار نخواهیم آمد

رییس ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: حتی یک لحظه با آمریکا کنار نخواهیم آمد و بی اعتمادی ملت بزرگ و سرافراز ایران اسلامی به آمریکا به خاطر نیرنگ بازی این کشور است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی کل قوا می فرمایند نیروی انتظامی همواره باید مظهر اقتدار، نظم، مهربانی، رافت و رحمت در جامعه باشد.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح خطاب به حاضران در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید و قدیم نیروی انتظامی گفت: شما مخاطب قرآن هستید و باید برای خدا قیام کنید و به عدالت گواهی کنید و به خاطر سرزنش ها و اشاره های گروه های مختلف از عدالت منصرف نشوید.

وی افزود: عدالت به تقوا نزدیک است و شما تقوا پیشه کنید زیرا خداوند می داند شما چه کار می کنید.

در این مراسم عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، سردار سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی رییس ستاد کل نیروهای مسلح، حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین، سید یحیی صفوی مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا و محمدباقر قالیباف شهردار تهران حضور دارند.

در این مراسم حکم سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری فرمانده جدید ناجا توسط محمد شیرازی رییس دفتر فرماندهی معظم کل قوا قرائت شد.

سرلشکر فیروزآبادی رییس ستاد کل نیروهای مسلح نیز حکم سردار حسین اشتری را به وی اهدا کرد.

قرار است در ادامه این مراسم از 116 ماه تلاش سردار اسماعیل احمدی مقدم فرمانده سابق ناجا تجلیل شود.

حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده معظم کل قوا 18 اسفند ماه در حکمی سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری را به سمت فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران منصوب و از تلاش های بی دریغ و موثر سردار سرتیپ اسماعیل احمدی مقدم در دوره تصدی فرماندهی این نیرو تشکر و قدردانی کردند.

۱۳۹۳/۱۲/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...