نسخه چاپی

واشنگتن پست: جنگ با ایران شاید بهترین گزینه ما باشد

یك روزنامه آمریكایی در گزارشی با تكرار ادعاهای نتانیاهو درباره «توافق بد» هسته‌ای ایران و گروه ۵+۱ نوشت كه «شاید جنگ با ایران بهترین گزینه» باشد.

به گزارش نما به نقل از فارس، در ادامه گزارشها و تحلیلهای رسانه‌های آمریکایی درباره مذاکرات هسته‌ای ایران، ‌یک روزنامه این کشور گزینه جنگ را بهترین گزینه خواند.

در گزارش واشنگتن پست با عنوان «جنگ با ایران شاید بهترین گزینه ما باشد»، ‌نوشت: «موضع اوباما آن است که ما(آمریکا) هیچ چاره‌ای جز پذیرش بهترین پیشنهاد ایران نداریم چیزی که سوزان رایس آن را دست یافتنی خوانده چرا که راه جایگزین،‌ غیرقابل تصور و فکر کردن است».

این روزنامه وابسته به تندروهای آمریکایی در ادامه مدعی شد: «اگر جنگ تنها راه برای مسدود کردن مسیر دستیابی ایران به سلاح باشد چه؟ این موضوع در حقیقت شاید واقعیت باشد».

در این یاداداشت روزنامه آمریکایی با روا دادن ادعاهای بی اساس به ایران، حرف‌های نتانیاهو را درباره درباره اینکه ایران تهدیدی مشابه تهدید نازی‌ها است، ‌تکرار کرد.

واشنگتن پست در ادامه اذعان کرد که تحریم‌ها و تشدید فشارهای اقتصادی ایران را به برچیدن برنامه هسته‌ای خود وادار کند.

در این یادداشت با بیان آنکه تحریم‌ها نمی‌تواند برنامه هسته‌ای ایران را متوقف کند، از «جنگ و کارزار حملات هوایی علیه زیرساختهای هسته‌ای ایران» به عنوان تنها گزینه باقی مانده نام برد.

روزنامه آمریکایی مدعی شد: «آمریکا باید این موضوع را مشخص و تصریح کند که هر کجا و هر زمانی که ضروری باشد برای توقف برنامه هسته‌ای ایران حمله خواهد کرد».

۱۳۹۳/۱۲/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...