نسخه چاپی

تهران شبی كاملا استثنایی را سپری كرد

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینكه پایتخت در شب چهارشبه آخر سال، آرامش استثنایی را سپری كرد، گفت: شب گذشته كاهش چشمگیر تخلفات را شاهد بودیم به طوری كه گزارش های مردمی به پلیس در مقایسه با سال گذشته بیش از 50 درصد كمتر شده بود.

به گزارش نما به نقل از ایرنا: فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه پایتخت در شب چهارشبه آخر سال، آرامش استثنایی را سپری کرد، گفت: شب گذشته کاهش چشمگیر تخلفات را شاهد بودیم به طوری که گزارش های مردمی به پلیس در مقایسه با سال گذشته بیش از 50 درصد کمتر شده بود.

سردار حسین ساجدی نیا در جمع خبرنگاران افزود: در شب چهارشنبه نزدیک به هفت هزار تماس با سامانه فوریت های پلیسی( 110) به ثبت رسیده است.

وی افزود: آمار حواث و تلفات اورژانس و آتش نشانی تهران نیز از کاهش قابل توجه سوانح حکایت دارد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه در شب گذشته بیشتر نقاط شهر تهران در مقایسه با سال های گذشته آرام بود، افزود: شمار تخریب اماکن عمومی توسط هنجارشکنان بسیار اندک بود و تنها شیشه های یک بانک در شرق تهران شکسته شد که عوامل این کار توسط نیروهای پلیس تهران دستگیر شدند.

سردار ساجدی نیا، شمار هنجارشکنان دستگیر شده شب گذشته را بسیار اندک بیان کرد و افزود: تعداد خودروهای توقیفی و تخلفات خودرویی نیز نسبت به سال های گذشته با کاهشی چشمگیر همراه بود.

وی، به آسیب دیدگی سطحی دو تن از ماموران فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در زمان انجام عملیات اشاره کرد و گفت: از تمام نیروهای پلیس تهران بزرگ که با حضور خود به تثبیت آرامش کمک کردند، قدردانی می کنم.

سردار ساجدی نیا، همچنین از خانواده ها و جوانان تهرانی که سبب شدند پایتخت شبی آرام را سپری کند، تشکر کرد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ همچنین از تلاش های سایر نهادهای امدادی که با تعامل حداکثری و اعزام نماینده به مرکز فرماندهی و کنترل پلیس تهران بزرگ به حفظ امنیت و آرامش در پایتخت کمک قابل توجهی کردند، تشکر کرد.

۱۳۹۳/۱۲/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...