نسخه چاپی

دستگیری عوامل ترور در سیستان‌وبلوچستان

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در عملیاتی كه در اسفند ماه سال گذشته در سطح استان انجام شد عوامل ترور از سال 86 تا 93 دستگیر شدند.

به گزارش نما به نقل از فارس، علی اوسط هاشمی استاندار سیستان‌ و بلوچستان پیش‌از ظهر امروز چهارشنبه در حاشیه مراسم ترحیم والده رئیس جمهور در مدرسه عالی شهید مطهری، با اشاره به کشف پیکر شهید دانایی‌فر افسر ربوده شده توسط گروهک جیش الشیطان، گفت: این اقدام گروهک تروریستی به دلیل ضربه‌ای بود که از مردم منطقه خورده بودند و هم اکنون این گروهک دیگر زمینه فعالیتی مانند گذشته ندارد.

وی ادامه داد: زمینه فعالیت گروهک به صورت کامل خشکیده و میل به توسعه در سطح منطقه و مردم به وضوح قابل مشاهده است و استان در مسیر صیانت از این وضعیت هستند.

استاندار سیستان و بلوچستان اضافه کرد: ما پیکر شهید دانایی فر را زمانی توانستیم شناسایی کنیم که ضربه سختی را در اسفندماه سال گذشته بر اشرار وارد کردیم و توانستیم تمامی عوامل ترور از سال 86 تا 93 را شناسایی و دستگیر کنیم.

وی همچنین تصریح کرد: در این دستگیری‌ها تلفات سختی به اشرار وارد شد و در بین دستگیر شدگان قاتلین شهید دانایی فر نیز وجود داشتند که همان عوامل به قتل شهید اعتراف کردند.

هاشمی با تاکید بر این که قاتلین شهید دانایی فر هم اکنون در دست عدالت هستند، اظهار داشت: این عوامل مکان دفن شهید را نیز که در کشور پاکستان بوده در اعترافات خود بیان کردند که پس از آن عوامل ما با حضور در این موقعیت پیکر شهید را از مرز میرجاوه وارد کشور کردند و پیکر این شهید توسط خانواده وی از جمله همسر و خواهرش تایید شد.

وی در پایان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه عوامل دستگیر شده از گروه‌های مختلف تروریستی بودند یا خیر گفت: این افراد دستگیر شده از گروه تروریستی جیش‌الشیطان بودند.

۱۳۹۴/۱/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...