نسخه چاپی

آغاز تور خداحافظی كارلوس كی‌روش

كارلوس كی‌روش 180 دقیقه فرصت واقعی دارد تا با علاقمندان فوتبال در ایران خداحافظی دلپذیری داشته باشد.

به گزارش نما به نقل از "ورزش سه"، سرمربی تیم‌ملی ایران که با اتفاقات عجیب و غریب پایان سال تصمیم خود را برای جدایی از تیم‌ملی ایران گرفته است، احتمالا بعد از روز دهم فروردین سمتی در فوتبال ایران نخواهد داشت که این به معنای پایان دوران 4 ساله او درکشوری است که مردم حمایت فوق العاده ای از وی به عمل آوردند.

کی‌روش ذاتا مربی چندان محبوبی نبوده اما روش کار او در ایران با استقبال علاقمندان به فوتبال مواجه شد و طرفداران تیم‌ملی همواره خواستار حفظ این مربی بوده اند. با این وصف، وزارت ورزش ایران آشکارا از حضور این سرمربی پرتغالی راضی نیست و با اعمال فشار وی را مجاب به جدایی از تیمی کرده که حداقل قصد داشت دو سال دیگر نیز او را در اختیار داشته باشد.

کی‌روش که شب عید خداحافظی خود از تیم‌ملی فوتبال ایران را خبری کرد، گفته است به دلیل روابط خوب با علی کفاشیان در این دو بازی هم سرمربی تیم‌ملی ایران خواهد بود و پس از آن تیم‌ملی را به فدراسیون تحویل خواهد داد تا آن را به مربی جدیدی بسپارند. مربی ای که مشخص نیست ایرانی است یا خارجی و از چه سبک و کلاسی در فوتبال دنیا بهره می‌ برد. کی‌روش در حالی به اردوی اتریش رفته که خبر فوت دو خبرنگار جوان ایرانی ملی‌پوشان و خود وی را داغدار کرده است.

در حال حاضر و با توجه به شنیده ها شرایط در اردوی تیم‌ملی چندان مناسب نیست اما ملی‌پوشان قصد ندارند این بازی پراهمیت را از دست بدهند. بی شک شانس بازی مقابل شیلی که یکی از بهترین حریفان تدارکاتی تاریخ فوتبال ایران به حساب می‌ آید، نباید تحت تاثیر اتفاقات مربوط به حوزه اختلاف سرمربی و البته سانحه دلخراش اخیر قرار بگیرد. چه، در این بین پای اعتبار کارلوس کی‌روش سرمربی تیم‌ملی نیز در میان است. مربی ای که هرگز دوست ندارد دوره کاری خود در ایران را با نتایج ضعیف به پایان برساند. همه منتظریم تیم‌ملی ایران در مسابقه امشب همان تیم جنگنده و منظم و تاکتیکی جام‌ملت‌های آسیا باشد.

ایران که در پس از این بازی به مصاف سوئد خواهد رفت، تنها دو 90 دقیقه دیگر کی‌روش را بالای سر خود خواهد داشت. امیدواریم که همه این فرصت را تبدیل به خاطره بیادماندنی برای کی‌روش و فوتبال ایران کنند.

۱۳۹۴/۱/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...