نسخه چاپی

عراقچی:تلاش می‌كنیم دیدگاه‌ها را به هم نزدیك كنیم

عضو ارشد تیم مذاكره كننده هسته‌ای گفت كه احتمالا روز یكشنبه نشستی در سطح وزرای خارجه ایران و شش كشور در لوزان برگزار می‌شود.

به گزارش نما به نقل از فارس، سید عباس عراقچی عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته‌ای دقایقی قبل در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز مذاکرات بسیار فشرده‌ای در سطوح مختلف بین ما، آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها جریان داشت،‌گفت: به هر حال بعضی از موضوعات وجود دارد که هنوز اختلافات درباره آنها باقی مانده و تلاش می‌کنیم که دیدگاه‌ها را به یکدیگر نزدیک کنیم.
وی افزود: امیدواریم در روزهای آینده این اتفاق بیفتد.
معاون ظریف در خصوص اینکه امروز آقای ظریف خیلی عصبانی بود نیز گفت: مذاکرات سختی در جریان است، نفس گیر است و گاهی اوقات پرتنش می‌شود. طبیعی است که در شرایط مختلف روحیات مختلفی وجود داشته باشد، ولی ما امیدوار هستیم.
عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته‌ای در پاسخ به این سؤال که آیا تا پایان مهلت تعیین شده به نتیجه می‌رسیم؟ عنوان کرد:‌ امیدوار هستیم و تا آخرین لحظه مهلت در لوزان خواهیم بود و تلاش خود را خواهیم کرد و بقیه با خداوند است.

وی در این باره که اختلافات درباره چه مواردی است؟ عنوان کرد:‌ بعضی از مسائل وجود دارد که روی آن کار می‌کنیم.

عراقچی همچنین گفت که احتمالا روز یکشنبه نشستی در سطح وزرا در لوزان برگزار خواهد شد و در صورتی که لزومی به برگزاری نشست جمع بندی باشد به مقر سازمان ملل در ژنو خواهیم رفت.

۱۳۹۴/۱/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...