نسخه چاپی

بستری شدن 52 یمنی در تهران

جمهوری اسلامی ایران برای ارسال كمك های دارویی، پزشكی و اعزام تیم های درمانی به یمن اعلام آمادگی كرد.

به گزارش نما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت: در جلسه ای که با حضور وزیر بهداشت، رییس جمعیت هلال احمر ، مسوولان حوزه های بهداشتی و درمانی و نهادهای عمومی و نظامی تشکیل شد برآمادگی جمهوری اسلامی ایران در خصوص ارسال کمک های یاد شده به یمن تاکید شد.

در این نشست که در دفتر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تشکیل شد، مقرر شد هماهنگی های لازم برای مشخص شدن نیازهای فوری دارویی و درمانی به عمل آید و این کمک ها در صورت اعلام دولت انقلابی یمن از طریق هلال احمر به این کشور ارسال شود.

**درمان 52 مجروح یمنی در تهران

براساس این گزارش، همچنین تعدادی از بیمارستان های تهران برای پذیرش مجروحین و مصدومین تجاوز نظامی عربستان اعلام آمادگی کردند. ضمن اینکه در زمان حاضر 52 مجروح حوادث تروریستی یمن در یکی از بیمارستان های تهران تحت درمان قرار دارند.

مقام های وزارت بهداشت یمن روز جمعه گفتند که دستکم 39 غیرنظامی در تهاجم هوایی 24 ساعته اخیر سعودی و متحدانش به یمن، جان باخته اند.

همچنین گزارش شده است که ده ها غیرنظامی از جمله کودکان و زنان در تهاجم هوایی سعودی و هم پیماناش به مناطق مسکونی یمن که از روز پنجشنبه آغاز شده است، جان خود را از دست داده اند.

۱۳۹۴/۱/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...