نسخه چاپی

صدور كارت هوشمند درمان از امسال

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: در سال 94 طرح تحول نظام بیمه‌ای در تمام ابعاد در كشور اجرا می‌شود.

به گزارش نما، نوربخش در گفت‌وگو با فارس،‌درباره اولویت‌های سال 94 سازمان تأمین اجتماعی گفت: با توجه به این که تامین اجتماعی یک سازمان بیمه‌ای است بنابراین مدیریت منابع و مصارف یکی از محورهای اصلی مدیریت عنوان می‌شود.

وی ادامه داد: ICT و سیستم فناوری اطلاعات سازمان تأمین اجتماعی نیز در اولویت نخست برای بهره‌برداری قرار دارد.

نوربخش به کارت‌های هوشمند درمان اشاره کرد و گفت: قطعاً در سال 94 کارت‌های هوشمند درمان جایگزین دفترچه‌های درمانی می‌شود و با این اقدام علاوه بر یک سیستم IT ایمنی می‌توانیم منابع و مصارف را کنترل کنیم و زیر ساخت‌های لازم نیز ایجاد شده است.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: این سازمان پنجمین دیتا سنتر اصلی کشور را دارد که بخشی از آن راه‌اندازی شده و بخشی دیگر نیز در حال راه‌اندازی است و زیر ساخت‌های سخت‌افزاری آن تامین و نرم‌افزاری نیز به زودی تامین می‌شوند.

وی تاکید کرد: به طور کل در سال 94 طرح تحول نظام بیمه‌ای در تمام ابعاد در کشور اجرا می‌شود.

نوربخش خاطر نشان کرد: با توجه به این که بودجه سازمان تأمین اجتماعی کشور 59 هزار میلیارد تومان است ضرورت دارد منابع و مصارف مدیریت شود و طرح تحول نظام بیمه‌ای می‌تواند بسیار در بعد منابع تاثیرگذار باشد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی درباره پرداخت بدهی دولت به این سازمان اظهار داشت: دولت نیز امید است با رونق اقتصادی در سال 94 مساعدت بیشتری را با سازمان تامین اجتماعی انجام دهد.

۱۳۹۴/۱/۱۶

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...