نسخه چاپی

علت محبوبیت كاذب كی‌روش برنامه ۹۰ است

مربی فوتبال گفت: علت محبوبیت كاذب كارلوس كی‌روش برنامه ۹۰ است.

به گزارش نما، ناصر فریادشیران در گفت‌وگو با فارس، در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی ایران و ماندن یا نماندن کارلوس کی‌روش گفت: کی‌روش فقط به دنبال پول است و عملکرد او مشخص است که به دنبال سرمربیگری نیست.

وی افزود: یکی از عوامل محبوبیت کاذب این مربی پرتغالی برنامه 90 است. من به عادل فردوسی‌پور گفتم که شما در برنامه 90 کی‌روش را انتخاب کردید و اگر شما رسانه‌ها نبودید در حال حاضر کی‌روش در تیم موزامبیک سرمربیگری می‌کرد.

وی در ادامه در خصوص نظر کانون مربیان ایران در مورد انتخاب کی‌روش خاطرنشان کرد: برای آقای جلالی متاسف هستم که به عنوان یکی از اعضای کانون سکوت کرده است و نظر خود را در خصوص مربیگری کی‌روش ارائه نمی‌دهد. من به عنوان یکی از این اعضا با مربیگری دوباره این مرد پرتغالی مخالفت خود را اعلام می‌کنم.

فریادشیران در ادامه افزود: از فردوسی‌پور و رسانه‌ها خواهش می‌کنم یک مسابقه پیامکی با حضور افراد مخالف و موافق و حتی بیطرف که جزو کارشناسان مطرح فوتبال ایران هستند، مسابقه‌ای برگزار کند تا در خصوص این مربی مارکوپولو نظرشان را اعلام کنند و اینجا مشخص می‌شود که کی‌روش حق دارد در ایران بماند یا خیر.

وی در مورد اعتراض کی‌روش به عباس ترابیان، اعلام کرد: کی‌روش اصلا حق نداشت در این جلسه که به عباس ترابیان صحبت‌های ناشایستی بر زبان بیاورد و تمام القابی که به ایشان دادند شایسته خودش است.

این کارشناس فوتبالی افزود: کی‌روش را یکی از کسانی انتخاب کرد که در فوتبال ایران به ناشیگری معروف است. این مربی با این آمار و ارقامی که در طول این چند سال با تیم ملی کسب کرده است، نشان از بی‌کفایتی وی دارد.

فریادشیران در پایان خاطرنشان کرد: این مرد پرتغالی متاسفانه به هیچ یک از تعهدات خود عمل نکرده است و به نظر من هر چه زودتر باید از تیم ملی خداحافظی کند.

۱۳۹۴/۱/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...