نسخه چاپی

دستگیری جاعل حرفه‌ای در رشت

جانشین فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری جاعل حرفه‌ای با اسناد جعلی در رشت خبر داد.

به گزارش نما به نقل از فارس، مهرداد مهرگان بعد از ظهر امروز در جلسه انتظامی گیلان با اشاره به ارجاع پرونده‌های چک و مدارک جعلی به بانک‌ عامل اظهار کرد: کارآگاهان دستگیری جاعل را پیگیری کردند و با تحقیقات پلیسی چهره متهم مشخص شد.

وی از دستگیری متهم جعل اسناد حین وصول چک جعلی در بانک خبر داد و افزود: تیغ، سمباده، خودکار نامرئی، دستگاه شماره سریال زن، حروف برگردان، چک‌های مجعول از شعبه‌های مختلف، جلد شناسنامه و جلد کارت ملی از متهم کشف شده است.

مهرگان با بیان اینکه متهم در تحقیقات و بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف کرده است، تصریح کرد: متهم در گذشته حین استفاده از اسناد مجعول دستگیر و به زندان محکوم شده بود.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان به تکمیل پرونده مذکور و ارجاع به مقام قضایی اشاره کرد و یادآور شد: متهم با قرار وثیقه روانه زندان شده است.

این مسئول متذکر شد: شهروندان اسناد و مدارک هویتی شماره حساب، شماره شناسایی فردی و اطلاعات محرمانه را روی پیشخوان یا میز بانک‌ها، اداره‌ها و مغازه‌ها قرار ندهند زیرا ممکن است از این اطلاعات سوء استفاده شود.

* کشف سیگار خارجی قاچاق در آستارا

فرمانده انتظامی آستارا نیز در جلسه مذکور به کشف 420 هزار و 200 نخ سیگار خارجی قاچاق در این شهرستان اشاره کرد و گفت: ماموران پلیس آگاهی با توجه به گزارش مردمی مبنی بر فعالیت فردی در مورد قاچاق سیگار موضوع را پیگیری کردند.

رحیم مهدی‌زاده اضافه کرد: ماموران پلیس آگاهی پس از تحقیقات پلیسی از موضوع مذکور اطمینان پیدا کردند و با هماهنگی مقام قضایی سیگارهای خارجی قاچاق از منزل متهم کشف و ضبط شد.

به گفته وی، متهم پس از تکمیل پرونده به همراه مستندات برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شده است.

۱۳۹۴/۱/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...