نسخه چاپی

سرگردانی 8 ساعته 107 مسافر پرواز مشهد ـ نوشهر بین زمین و آسمان

در پی پرواز هواپیمایی شركت «آسمان» از فرودگاه هاشمی‌نژاد مشهد به مقصد نوشهر، شرایط به گونه‌ای رقم خورد كه مسافران به مدت حدود هشت ساعت بین زمین و آسمان دچار سرگردانی و رعب و وحشت شدند.

به گزارش نما، یکی از مسافران این پرواز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نوشهر با اشاره به سرگردانی و رعب و وحشتی که مسافران این پرواز را بین زمین و آسمان فرا گرفته بود، اظهار کرد: با توجه به اینکه در این پرواز دارای با تاخیر یک ساعته انجام شد و مسافران در فرودگاه نیز دچار سردرگمی شدیدی شده بودند اما بالاخره پرواز به سمت نوشهر انجام شد.

وی افزود: هواپیما پس از رسیدن به آسمان نوشهر و زمانی که قصد فرود در فرودگاه نوشهر را داشت، در فاصله حدود صد متری باند فرودگاه و قبل از به زمین نشستن به یکباره اقدام به اوج گرفتن کرد و به سمت فرودگاه مبدا در مشهد تغییر مسیر داد.

این مسافر نوشهری بیان کرد: پس از فرود مجدد هواپیما در فرودگاه هاشمی‌نژاد مشهد، به مدت حدود دو ساعت در اینجا سرگردان بودیم و هیچ مسئولی از شرکت هواپیمایی «آسمان» پاسخگوی این سرگردانی و مشکل به وجود آمده نبودند تا در نهایت به سمت گرگان پرواز کردیم اما در گرگان نیز امکان فرود هواپیما در فرودگاه این شهر میسر نشد و طبق گفته مسئولان پروازی، وزش شدید باد دلیل ناتوانی فرود هواپیما بر روی باند فرودگاه گرگان عنوان کردند و باز هم هواپیما به سمت فرودگاه هاشمی‌نژاد مشهد تغییر مسیر داد ولی همچنان مسئولان شرکت هواپیمایی «آسمان» پاسخگوی مشکل به‌وجود آمده نبودند.

وی خاطرنشان کرد: برای آنکه بتوانیم به موقع به مقصد برسیم، به ناچار مبادرت به تهیه بلیط پرواز مشهد ـ ساری کردیم اما در ساری هم بنا به گفته مسئولان هواپیمایی امکان فرود وجود نداشت.

این مسافر مازندرانی تصریح کرد: با هزینه‌ای که میلیاردی برای نصب دستگاه کمک ناوبری در فرودگاه نوشهر شد و در اسفندماه گذشته با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی به طور رسمی مورد بهره‌برداری رسید و در این راه اراضی مردمی که در اطراف فرودگاه نوشهر بودند و به دلیل نصب این دستگاه، اراضی آنها تا مرز ارتفاع صفر تغییرکاربری داده شده بود اما دیدم که این هواپیما نتوانست در باند فرودگاه نوشهر به زمین بنشیند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط به وجود آمده، از مسئولان درخواست می‌شود فکری به حال فرودگاه نوشهر کنند و از این فضای تبلیغاتی و نمایشی درباره دستگاه کمک ناوبری که به راه انداخته شد خارج شوند تا بیش از این شاهد لغو مکرر پروازها یا معطلی مسافران در فرودگاه نباشیم.

۱۳۹۴/۱/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...