نسخه چاپی

تخریب بخشی از باغ‌های سرسبز شمال تهران

سیل شب گذشته و امروز در شمال استان تهران خسارت‌های زیادی به بار آورد و به رودبار قصران بیش از همه خسارت زد.

به گزارش نما، رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان شمیرانات دقایقی پیش در گفت‌وگو با فارس در شمیرانات در خصوص روند پیگیری سیل شب گذشته در منطقه رودبار قصران و فشم گفت: تخریب بخشی از باغ‌های سرسبز شمال تهران گوشه‌ای از خسارت‌های سیل اخیر است.

عزت‌الله خان‌محمدی از آبگرفتگی شماری از منازل مسکونی در منطقه خبر داد و اظهار کرد: تخریب باغ‌ها و پل‌های دسترسی را به دنبال بارش‌های گسترده شب گذشته و امروز در بخش رودبار قصران شاهد بودیم.

وی اضافه کرد: خسارت زیادی به تأسیسات شهری و شهرداری‌ها نیز وارد شده و دیوارهای چند منزل مسکونی متعاقب این بارندگی‌ها تخریب شده است.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان شمیرانات افزود: براساس آمارهای رسیده تاکنون بیش از 20 خانه نیز پر از آب شده است و نیروهای امدادی و خدماتی در آماده‌باش کامل برای خدمات‌رسانی به مردم بومی منطقه و حادثه‌دیدگان هستند.

فریبا گودرزی، کارشناس سازمان هواشناسی نیز امروز به فارس گفت: در 24 ساعت پیش‌رو، تهران آسمانی نیمه‌ابری دارد و شهرهای کوهستانی استان شاهد بارش‌های پراکنده خواهند بود.

وی تصریح کرد: همچنین در پاره‌ای از نقاط تهران باد نسبتاً شدید خواهد وزید و نوسان دمای تهران بین 12 تا 23 درجه سلسیوس است.

۱۳۹۴/۱/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...