نسخه چاپی

رئیس جمهور اكوادور تهدید به مرگ شد

عکس خبري -رئيس جمهور اکوادور تهديد به مرگ شد

رئیس جمهور اكوادور به علت دریافت پیام‌های تهدیدآمیز متعدد در آستانه برگزاری دیداری مردمی در منطقه «تاباكوندو» این كشور مجبور به لغو برنامه های خود شده است.

به گزارش نما به نقل از فارس، «رافائل کوره‌آ» رئیس جمهور اکوادور روز سه‌شنبه طی مصاحبه‌ای مطبوعاتی با خبرنگاران ضمن محکوم کردن اقدام اخیر مخالفانش اعلام کرد که ارسال پیام‌های تهدیدآمیز ترور وی و «فرانک بوریس گوآلساکی» شهردار منطقه «تاباکوندو» وی را مجبور به لغو برنامه‌هایش کرده است.

بر اساس اطلاعات موجود «کوره‌آ» و «گوآلساکی» قصد داشتند طی دیداری ناهار روز سه‌شنبه را در پارکی واقع در منطقه «تاباکوندو» با تعداد زیادی از مردم این ناحیه صرف کنند که پس از ارسال پیام تهدیدآمیز مذکور به شهرداری این منطقه قرار ملاقات لغو شده است.

رئیس جمهور اکوادور در این رابطه بیان کرد: پیش از روز موعود و دیدار با شهردار «تاباکوندو»، آقای «گوآلساکی» تهدیدات بیشماری را از طریق تماس با تلفن همراهش دریافت کرده بود که باعث آماده‌باش نیروهای امنیت ویژه در این ملاقات شده بود.

«کوره‌آ» در طول این نشست تعدادی از پیام‌های مذکور را قرائت کرد که عبارتند از: چه فکری کرده‌ای؟ تو چه کسی هستی که بخواهیی نجات‌دهنده مردم باشی؟ امروز تو را به همراه «کوره‌آ» خواهیم کشت، خواهی دید که چگونه مردم زیادی را در پارک (محل ملاقات رئیس جمهور و شهردار) می‌کشیم.

وی همچنین تصریح کرد که پس از بالارفتن تعداد پیام‌ها و به خطر افتادن امنیت وی و سایر افراد حاضر در این قرار ملاقات ترجیح داده است که در هتل بماند و شماره و مکان استقرار افراد تهدیدکننده را شناسایی کند.

به گفته «کوره‌آ» تحقیقات نشان داده است که پیام‌ها در شعاع 500 متری پارک مورد نظر ارسال شده است.

رئیس جمهور اکوادور در ادامه سخنانش خبر داد که مکان مالک تلفن همراهی که این پیام‌ها با آن ارسال شده است پیدا شده و وی توسط نیروهای امنیتی دستگیر شده است اما در اولین اظهاراتش اعلام کرده که تلفن همراهش سرقت شده و در حال حاضر نمی‌داند که در چه راهی استفاده می‌شود، بدین منظور مکان استقرار صاحب تلفن و مکان اولین پیام ارسال شده در حال بررسی می‌باشد.

۱۳۹۴/۱/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...