نسخه چاپی

انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته كنكور دكترای ۹۴

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش كشور گفت: دفترچه راهنمای انتخاب رشته كنكور دكترای ۹۴ فردا منتشر می‌شود.

به گزارش نما، حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به اعلام نتایج اولیه آزمون نیمه‌متمرکز دکترای سال ۹۴ در روزهای گذشته، اظهار داشت: نتیجه آزمون دکتری به صورت کارنامه تنظیم شده و این کارنامه بر روی سایت سنجش آموزش کشور قرار گرفته است.

وی گفت: تا ساعت ۸ صبح امروز از بین ۱۶۴ هزار و ۵۸۷ داوطلب حاضر در جلسه آزمون دکتری ۱۴۴ هزار داوطلب نسبت به مشاهده کارنامه خود و دریافت پرینت از آن اقدام کردند، به عبارت دیگر تاکنون ۸۷/۵ درصد حاضرین در جلسه آزمون دکتری نسبت به مشاهده و دریافت پرینت کارنامه خود اقدام کرده‌اند.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به ظرفیت مجازان به انتخاب رشته در این دوره، تصریح کرد: از تعداد ۱۶۴ هزار و ۵۸۷ داوطلب حاضر در جلسه آزمون برابر با ضوابط تعداد ۵۶ هزار و ۷۴۰ نفر مجاز به انتخاب رشته شدند که از این میان تعداد ۲۳ هزار و ۵۷۸ نفر زن و ۳۳ هزار و ۱۶۲ نفر مرد هستند.

توکلی ادامه داد: به منظور ارائه تسهیلات بیشتر برای داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شدند دفترچه راهنمای انتخاب رشته تحصیلی از عصر فردا بر روی سایت سازمان سنجش و آموزش کشور قرار می‌گیرد و داوطلبان می‌توانند ضمن مطالعه دقیق دفترچه راهنمای مذکور و اطلاعیه‌های منتشر شده سازمان سنجش با رعایت کلیه ضوابط نسبت به انتخاب حداکثر ۵۰ کد رشته محل از میان کدرشته محل‌های تحصیلی مورد علاقه خود از کد رشته امتحانی مربوطه اقدام و براساس اولویت علاقه نسبت به درج آنها در فرم انتخاب رشته اینترنتی اقدام کنند.

وی گفت: پاسخ‌نامه و کلید نهایی این آزمون نیز از عصر فردا یکشنبه ۳۰ فروردین‌ماه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد.

۱۳۹۴/۱/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...