نسخه چاپی

تعلیق سفر عمره پاسخ محكم به حكومت آل سعود است

نماینده رشت مردم در مجلس، گفت: تعلیق سفر عمره پاسخ محكمی به عمل شنیع و غیر انسانی شرطه های عربستان نسبت به نوجوانان ایرانی در فرودگاه جده بود.

به گزارش نما، جبار کوچکی نژاد در گفت وگو با خبرنگار «دیارباران»، با ابراز تأسف از بی اخلاقی شرطه های عربستان نسبت به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه جده، تصریح کرد: این اقدام سعودی ها برچسب ننگینی بر سیمای حکومت آل سعود است.

وی بیان کرد: معاون وزیر امور خارجه ایران، در غیاب سفیر عربستان سعودی در تهران، مدیرکل کنسولگری عربستان به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید جمهوری اسلامی ایران نسبت به این عمل شنیع و غیر انسانی که باعث حریحه دار شدن افکار عمومی کشورمان شده است را به وی ارائه کرد.

نماینده مردم رشت در مجلس، با اشاره به تعلیق سفر عمره به خانه خدا طبق مصوبه دولت تدبیر و امید و مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: طی جلسه دیروز کمیسیون امنیت ملی با حضور رئیس سازمان حج و زیارت تعلیق سفر عمره با ساختار دو فوریتی به تصویب و امضاء نمایندگان مجلس شورای اسلامی درآمد.

وی افزود: طرف سعودی ضمن ابراز تاسف از این اتفاق رذیلانه قول داد که موضوع در بالاترین سطح توسط مقامات کشورش مورد پیگیری قرار داده و با افراد خاطی بشدت برخورد شود.

نماینده مردم رشت اظهار کرد: مسئولان عربستان سعودی و حکومت آل سعود باید از نظام جمهوری اسلامی ایران و ملت ایران عذر خواهی کنند ولی گستاخانه ایستاده و سکوت کرده اند.

۱۳۹۴/۱/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...