نسخه چاپی

گزارش طیب‌نیا از آخرین وضعیت اقتصادی كشور

سخنگوی شورای مركزی فراكسیون اصول‌گرایان رهروان ولایت گفت: ‌در این جلسه طیب‌نیا وزیر اقتصاد و دارایی گزارشی از آخرین وضعیت اقتصادی كشور، نرخ تورم، رشد، اصول مالیات، سود سهام دولت و طرح الكترونیكی كردن گمرك را ارائه كرد.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، "اصفر نعیمی‌رز" سخنگوی شورای مرکزی فراکسیون اصول‌گرایان رهروان ولایت در تشریح جلسه امروز صبح (یکشنبه ۳۰ فروردین) فراکسیون متبوع خود گفت: این جلسه با حضور اعضای شورا و "علی طیب‌نیا" وزیر اقتصاد و دارایی برگزار شد.

نماینده آستارا تصریح کرد:‌ در این جلسه وزیر اقتصاد و دارایی گزارشی از آخرین وضعیت اقتصادی کشور، نرخ تورم، رشد، اصول مالیات، سود سهام دولت و طرح الکترونیکی کردن گمرک ارائه کرد.

وی در ادامه افزود: طیب‌نیا در این جلسه بیان کرد که دولت توانسته است نرخ تورم را از ۴۰ درصد به ۱۵ درصد کاهش داده و همچنین توانسته درصد وابستگی بودجه کشور را به نفت کاهش دهد.

نعیمی‌رز تصریح کرد: وزیر اقتصاد و دارایی در این جلسه از رشد ۳۴ درصدی تخصیص بودجه عمرانی در سال ۹۳ خبر داد و متذکر شد که سناریوهای مختلفی را مبتنی بر موفقیت یا عدم موفقیت مذاکرات هسته‌ای طراحی کرده‌اند.

سخنگوی شورای مرکزی فراکسیون اصول‌گرایان رهروان ولایت خاطرنشان کرد: تعدادی از اعضای این فراکسیون در این جلسه نقطه نظرات خود را در رابطه با بودجه، رشد اقتصادی، وضعیت بانک‌ها و... ارائه کردند.

شایان ذکر است؛ روز سه‌شنبه (۱ اردیبهشت ماه) علی طیب‌نیا وزیر اقتصاد و دارایی برای پاسخگویی به سوالات "بهروز نعمتی" نماینده اسدآباد و "سید هادی حسینی" نماینده قائم‌شهر و سوادکوه به صحن علنی مجلس شورای اسلامی خواهد رفت.

۱۳۹۴/۱/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...