نسخه چاپی

بازار تهران علیه آل سعود

همزمان با سراسر كشور در مسجد امام تهران بازاری ها و اصناف مختلف با حضور نماینده مجلس تهران تجمعی بر علیه ال سعود برگزار كردند.

به گزارش نما به نقل از رازق، دیروز تجمعی در مسجد امام بازار علیه جنایات آل سعود و حمایت از مردم مظلوم یمن صورت گرفت که در آن جمعی از بازاریان، جامعه انجمن اسلامی اصناف و بازار، بسیج اصناف، رییس اتاق اصناف ایران و بذرپاش نماینذه مجلس تهران شرکت داشتند.

پس از اقامه نماز ظهر امام جماعت ضمن قدر دانی از حضور مردم، مسیولین واصناف اظهار کرد وقتی بنده به عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران در عربستان بودم حرفهایی از مسئولین عربستان مبنی بر فقیر بودن مردم یمن به گوشم می رسید، که به خاطر شیعه بودن انها را قدرتمند می دانستند.

وی ادامه داد: اگر گردن کشان و متجاوزانی مثل رژیم صهیونیستی و داعشی ها نتیجه گرفتند آل سعود هم خواهد گرفت. قطعا عاشورایی و حسینی بودن این مردم باعث شکست متجاوزان خواهد شد.

بعد از پایان نماز بازاری ها با شعارهای زیر جنایت های رژیم صهیونیستی عربستان را محکوم کردند:

مرگ بر آل سعود خائن

اصناف ما بیدار است

از آل سعود بیزار است

در ادامه بذر پاش نماینده مردم تهران پس از تشکر و قدر دانی از حضور ملت ایران، کشور ایران راحامی حقوق مظلوم و دشمن ظالم خواند.

وی ادامه داد: ایران تنها کشوریست که در منطقه دارای عزت و احترام است که این امر دلیل مناسبی برای نفوذ ملت ایران در اکثر کشورهای خاورمیانه است.

بذر پاش با اشاره به نمایان شدن خوی وحشی گری ال سعود اظهار کرد: پادشاهان گذشته ال سعود با پنهان کاری اهداف تروریستی خود را پیش می بردند و با کارهای غیر مستقیم چهره خود را خوب نشان می دادند.

وی ادامه داد آل سعود طی 20 روز حمله هوایی به یمن 2500 کشته به جای گذاشت که 400 نفر از آنها کودک بوده اند.

نماینده مردم تهران ضمن استقبال از عملکرد دولت در خصوص لغو حج عمره افزود: سالانه حدود 900هزار نفر عازم حج عمره می شدند که مبلغی بالغ بر 500میلیون دلار نصیب آل سعود می شد.

وی در پایان تصریح کرد: لغو حج عمره جدا از ضرر اقتصادی بر ال سعود یک بحث مهم اعتقادی است چرا که در

چند سال گذشته به ویژه چند ماه اخیر آل سعود بر علیه ملت ایران کارهای زیادی انجام داده است.

۱۳۹۴/۱/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...