نسخه چاپی

خط قرمز ایران در توافق لوزان

محمد حسن آصفری عضو با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)گفت:نیروهای مسلح ما باید هر روز برآمادگی خود بیفزایند و دولت های غربی هم فكر بازدید از مراكز نظامی ما را از ذهن خود بیرون كنند.

به گزارش نما، محمد حسن آصفری عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار دیارآفتاب با تاکید بر اینکه صحبت های مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در جمع فرماندهان ارتش این مفهوم را برای غربی ها داشت که فکر تهدید نظامی را از ذهن خود بیرون کنند گفت:امروز نیروهای مسلح ایران به حد بسیار بالایی از قدرت و آمادگی رسیده اند که هیچ نیروی خارجی حتی جرات نمی کند به حمله به ایران فکر کند و به فرموده مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) غرب فقط به دنبال بلوف زدن است و هیچ غلطی نمی تواند بکند.

آصفری با اشاره به اینکه آمریکا و اسرائیل در صورت حمله موشکی به ایران نیز نابودی خود را فراهم می کنند اظهار کرد:آمریکا به خوبی از قدرت موشکی جمهوری اسلامی خبر دارد و به خوبی می داند که اگر روزی بخواهد به ایران حمله کند با پاسخ کوبنده نیروهای مسلح ایران زمین گیر شده و نابود خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح باید فرامین رهبری را فرمان فرمانده تلقی کنند افزود:مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) با صراحت دستور آمادگی بیشتر در همه زمینه ها را به نیروهای مسلح دادند که باید نیروهای مسلح ما هر روز برآمادگی خود بیفزایند تا هیچ ابر قدرتی جرات حمله به ما را نداشته باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دولت های غربی باید فکر بازدید از مراکز نظامی ما را از ذهن خود بیرون کنند ادامه داد:طبق فرموده رهبری توافقی مورد قبول و تایید است که علاوه بر حفظ استقلال و عزت ملت ایران در آن باید همه تحریم ها یکجا برداشته شود و ایران حق غنی سازی را داشته باشد که در غیر این صورت هیچ توافقی تصویب نمی شود و بحث بازدید از مراکز نظامی یک بحث غیر قابل قبول است.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس با اشاره به اینکه تناقض در صحبت های دولت و کنگره آمریکا یک بحث نخ نما شده است خاطر نشان کرد:این تناقض گویی در صحبت های دولت و کنگره این پیام را برای تیم مذاکره کننده دارد که در صورت رسیدن به توافق باید ضمانت های لازم را برای اجرای توافق از طرفین غربی دریافت کنند.

۱۳۹۴/۱/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...