نسخه چاپی

كاهش 8 درصدی جرایم در خرم آباد

فرماندار خرم آباد از كاهش هشت درصدی جرایم در این شهرستان خبر داد.

به گزارش نما به نقل از روابط عمومی فرمانداری خرم آباد، حبيب اله خجسته پور جلسه کمیسیون پیشگیری و مقابله با سرقت شهرستان خرم آباد ضمن تشکر از فعاليتها و اقدامات صورت گرفته در ايام نوروز اظهار داشت: خوشبختانه با فرهنگ سازی، اطلاع رسانی و آگاه سازی شهروندان جرایم در این مدت کاهش یافته است.

وی افزود: آمار جرایم در يك ماهه نخست سال جاری نسبت به سال قبل ۸ درصد کاهش یافته که همین امر بیانگر همت و تلاش اعضاي كميسيون پيشگيري از سرقت شهرستان است و بایستی در این زمینه بستری فراهم کرد تا این آمار به حداقل برسد

فرماندار خرم آباد همچنین تصریح کرد: دستگاههاي خدمات رسان مانند اداره برق، آبفا و شركت مخابرات با هماهنگي نيروي انتظامي با ايجاد گشت هاي مشترک مي توانند درکاهش ميزان سرقت نقش موثري ايفا کنند.

خجسته پور افزود: در صورت کاهش سرقت ها در مرکز استان شهروندان علاوه بر وجود امنيت که طبق آمار و اطلاعات موجود در جایگاه خوبی قرار داریم، احساس امنيت و طیب خاطر نيز داشته باشند.

وی همچنین بر پیگیری و انجام دقیق مصوبات جلسات تاکید کرد و بيان داشت: چنانچه این تصمیمات به درستی اجرایی شود میزان ارجاع پرونده ها به مراکز قضائی نيز کاهش خواهد یافت.


۱۳۹۴/۲/۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...