نسخه چاپی

۳ كشتی‌گیر ایران به فینال راه یافتند

۳ كشتی‌گیر كشورمان راهی دیدار فینال تورنمنت بلغارستان شدند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، در روز دوم رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی جام دانکلوف بلغارستان ۴ نماینده کشورمان امروز (شنبه) به میدان رفتند که افشین بیابانگرد، رضا اطری و یدالله محبی به دیدار فینال راه یافتند و سید مصطفی صالحی‌زاده در مرحله نیمه نهایی حضور دارد. رقابت‌های بین المللی کشتی جام دانکلوف و نیکولا پتروف بلغارستان از دیروز (جمعه) و با حضور کشتی‌گیرانی از ۲۶ کشور دنیا در شهر صوفیه پایتخت بلغارستان در حال برگزاری است.

رقابت‌های کشتی در روز دوم در حال برگزاری است که نتایج کشتی‌گیران کشورمان به شرح زیر است:

در رقابت‌های کشتی فرنگی و در وزن ۷۱ کیلوگرم افشین بیابانگرد با وجود ناراحتی از ناحیه کلیه، در دور نخست با نتیجه ۸ بر صفر تومی هینووانف از رومانی را شکست داد وی در دور دوم نیز با نتیجه ۴ بر ۲ یونس اوزیل نایب قهرمان جهان در سال ۲۰۱۴ از ترکیه را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت وی در این مرحله نیز با نتیجه ۹ بر صفر از سد اسویلن کاستادینوف از بلغارستان گذشت و راهی دیدار فینال شد. حریف وی در این دیدار رافائل الکسانیان از ارمنستان است.

در وزن ۹۸ کیلوگرم سید مصطفی صالحی‌زاده در دور نخست با نتیجه ۱۲ بر ۶ آهیلا تاماس از رومانی را شکست داد. وی در دور دوم نیز کشتی‌گیری از بلغارستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

در رقابت‌های کشتی آزاد و در وزن ۵۷ کیلوگرم رضا اطری در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر از سد سدوجلی کاستریوت از کوزوو گذشت. وی با برتری بر حریف خود در دور دوم به مرحله نیمه نهایی راه یافت که در این مرحله نیز با شکست مارین فیلیپ از رومانی به دیدار فینال رسید.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم نیز یدالله محبی در دور نخست با نتیجه ۱۳ بر ۳ اینکار یرموخامبت از قزاقستان را شکست داد. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی دیمیتار کومچیف از بلغارستان را ضربه فنی کرد و به دیدار پایانی رسید.

۱۳۹۴/۲/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...