نسخه چاپی

انتشار جزئیات پرونده بورسیه ها در این هفته

مشاور وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان، از انتشار بیانیه وزارت علوم در مورد جزئیات نتایج پرونده بورسیه‌ها طی هفته جاری خبر داد.

به گزارش نما، مشاور وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان، از انتشار بیانیه وزارت علوم در مورد جزئیات نتایج پرونده بورسیه‌ها طی هفته جاری خبر داد.

مجتبی صدیقی در نشست خبری که امروز در سازمان امور دانشجویان برگزار شد، در مورد پرونده بورسیه‌ها گفت: درخواست‌های تجدیدنظر برای بورسیه‌ها رسیدگی شد و جمع‌بندی آن به شورای نهایی بورس رسیده و از اواخر فروردین‌ماه به تدریج در حال اعلام به دانشگاههاست.

در این راستا وزارت علوم جزئیات نتایج را در مورد اینکه نحوه بررسی‌ها و جزییات چگونه بود، طی بیانیه‌ای اعلام می‌کند.

وی با بیان اینکه پاسخ به کمیسیون اصل 90 آماده شده و تا فردا به تایید وزیر علوم می‌رسد، اظهار کرد: پاسخ به شکل حقوقی است. مساله این است که چند نهاد در این امر دخیل هستند و نظرات خود را صراحتا اعلام کردند، اما اینکه برداشت کمیسیون اصل 90 چقدر حقوقی است تا فردا اعلام می‌شود.

مشاور وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان، با تاکید بر اینکه کمیته استقلال تصمیم‌گیری نداشته است، افزود: کمیته رسیدگی به بورسیه‌ها، باید نظرات خود را به شورای مرکزی بورس اعلام کند و شورای مرکزی بورس به آن رسیدگی کند. در واقع این کمیته کمک‌کننده به مصوبه شورای مرکزی بورس در تعیین مصادیق بود. بیانیه وزارت علوم در این مورد ظرف هفته جاری اعلام می‌شود.

۱۳۹۴/۲/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...