نسخه چاپی

دفاع ایران در برابر تكفیری های صهیونیست

سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح كشورمان در حاشیه دور دوم دیدار با وزیر دفاع سوریه كه عصر امروز -چهارشنبه - در محل وزارت دفاع برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران گفت: گروهك های تكفیری و صهیونیستی، عامل اصلی بی ثباتی در منطقه و در آینده، در جهان هستند كه دست به جنایت و قتل عام می زنند و مراجع بین المللی هم هیچ واكنشی ندارند.

به گزراش نما به نقل از ایرنا، وزیر دفاع با بیان اینکه جبهه مقاومت در مقابل استکبار و اسراییل همواره بر مقاومت خود ایستادگی خواهد کرد، اظهار داشت: ما به عنوان یک کشور مستقل و قدرتمند، همواره نسبت به صلح و ثبات منطقه حساسیت داریم.

سردار دهقان درخصوص سفر وزیر دفاع سوریه به ایران نیز گفت: طی دو روز که ایشان در تهران بودند، نشست های مختلفی با مسئولان سیاسی و نظامی برگزار شد و آنچه مورد توجه قرار گرفت، آخرین وضعیت میدانی سوریه و مجموعه تحولات فزاینده و شدت یافته اخیر بود.

وی ادامه داد: ما دیدگاههای مشترکی درخصوص مسایل منطقه داشتیم و معتقدیم که در یک دهه گذشته، نظام سلطه و اسراییل به دنبال ضربه زدن به حلقه مقاومت و تامین امنیت اسراییل بوده که گروهکهای تروریستی را در همین جهت تجهیز کردند.

وزیر دفاع خاطرنشان کرد: استکبار همواره جبهه های جدیدی را در منطقه باز می کند که یمن یکی از آنهاست.

دهقان گفت: جبهه مقاومت همواره با رصد این تحولات، در صدد مقابله با گروههای تروریستی است و در آینده نزدیک شاهد پیروزی مقاومت خواهیم بود.

سپهبد فهد جاسم الفریج وزیر دفاع سوریه نیز در این نشست خبری اظهار داشت: در سفرم به ایران ملاقات هایی داشتم و توجه کاملی نسبت به اوضاع سوریه و وضعیت نظامی آن نزد مسئولان ایرانی مشاهده کردم.

وی افزود: بیش از ۴ سال است سوریه و نیروهای مسلح و ملت آن در حال مقابله با گروه های تروریستی است؛ تروریست هایی که از طرف برخی کشورهای جهان و منطقه مورد حمایت قرار گرفتند.

وزیر دفاع سوریه ادامه داد: باید نسبت به نحوه مقابله با این تروریست ها ارزیابی داشته باشیم. تروریست ها اخیراً عملیات های خود را اوج بخشیده اند.

وی خاطرنشان کرد: در مذاکرات با وزیر دفاع ایران و مسئولان نسبت به گام هایی که در آینده برای مقابله با تروریست باید برداشته شود هم نظر بودیم.

وزیر دفاع سوریه تأکید کرد: به جنگ خود علیه تروریست ادامه خواهیم داد و مصمم هستیم که به پیروزی برسیم و شر جنایتکاران و قاتلان را از سر سرزمین سوریه و ملت آن کوتاه کنیم.

۱۳۹۴/۲/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...